Co jsem si pořídila v Primarku? NEW IN!

Tentokrát jsme se rozhodli jet do Drážďan v pracovní den (a vzít si na to volno :(), protože jsem se nechtěla zase tlačit v davech. Přijeli jsme tam přesně na 9:30, takže Primark jsem prošla ještě krásně volný ;) 

Koupila jsem si sadu náramků za 3 eura, nosím je zvlášť (mám ráda jednoduchost ;)). 



Náušnice tohoto typu jsem hledala dost dlouho a bála jsem si je objednávat přes eBay, protože už jsem takových náušnic vyzkoušela dost a neseděly mi. Krása za 2,5 eura. 

 

Koupila jsem si bačkůrky na doma, protože takové nosím i v létě (já vím, jsem úchyl, ale mně je to prostě večer příjemné). Jedny jsou ke mně domů, druhé k rodičům, kde jsem poměrně často ;) 5 EUR jeden pár. 


Moc se mi líbilo, že mají pevnou podrážku, protože u rodičů pak v nich můžu vycházet i na zahradu ;)


Šaty jsem našla u výprodejového stojanu za 3 eura, tak jsem je tam nemohla nechat ;) (omluvte pacinku manžela :D)



Klasika v podobě mých oblíbených vatových tamponů a ponožek, které jsou na sport fakt skvělé. 


Sportovní podprsenka byla taktéž zlevněna na 3 eura, tak jsem ji vzala, protože jak teď chodím 3x týdně do fitka, tak nestíhám prát :D


Moje oblíbená protiskluzová ramínka. Must have všech skříní. 6 eur 10 ks. 

Tyto osušky už doma mám, vždycky jsem si kupovala po jedné za 9 eur. Tentokrát tyto žluté zlevnili na 5 eur, tak jsem je musela vzít ;) 


Tyto bílé měkkoučké polštářky moc chtěl můj manžel. Na naší bílou koženou sedačku se opravdu hodí ;) 2 ks za 9 eur. 


Tuto vychytávku jsem si pořídila z toho důvodu, že mám starší verzi Ipadu a nový Iphone 6, takže potřebuju dvě různé koncovky, a tato věc mi vyřeší to, že nemusím tahat dvě nabíječky. 3 EUR. 






Dále jsem si koupila nějaké spodní prádlo, polštář manželovi a ponožky manželovi, ale to na fotce být nemusí ;)

Co vy a letní slevy v Primarku? 

A. 

Komentáře