První týden ve fitku :)

Jak jsem již psala zde, začali jsme s manželem chodit do posilovny. Abych měla nějaký záznam o svých pocitech a pokrocích i já, tak se i s vámi podělím, o první dojmy. 

Jak jsem již psala minule, v posilovně nejsou stroje, cvičí se s váhou vlastního těla a s volnými váhami a pomůckami - činky, kettlebell, míče, gumy atd.

V pondělí jsme tam přijeli jen na základní "pokec" o cílech a o tom, jak si co představujeme. Hned jsme se ale rozhodli i trochu si zacvičit, tj. trenér nám zhruba ukázal, jaké cviky nás čekají a my jsme je po něm opakovali, aby viděl, jak na tom vůbec jsme. A to bylo to vtipný ;)...


zdroj


Měli jsme tam spolu jít zase ve středu. Jenže po té ukázce v pondělí se můj manžel nemohl hnout :D. Trošku jsme to i čekali, ale já jsem se zase tak zle necítila a rozhodla jsem se jít. 

No, co vám budu povídat, ve středu jsem dostala fakt záhul :D  Jeden ze cviků, který měl totálně zničil, byly dřepy v expanderu. Tj. máte gumu, a do té se "dostanete", tj. postavíte se na ni a dáte si ji na ramena..a v tomto gumovém kolečku dřepujete..šílené!! Chvíli jsem nevěděla, jestli už skoro na konci tréninku nebudu zvracet..bylo mi fakt zle. Ale vydržela jsem to. Manžel pro mě přijel, za což jsem byla strašně vděčná, protože jsem necítila nohy. 

Ve čtvrtek jsem se nemohla hnout. Bolelo mě snad naprosto všechno! Ale zároveň jsem ze sebe měla dobrý pocit. Přesně ten pocit, že vím, že pro sebe něco dělám. 

zdroj

V pátek jsme šli zase s manželem společně. Trénink byl skvělý, opravdu jsem si ho moc a moc užila. 

Po prvním týdnu v tomto fitku rozhodně dokážu říct, že jsem namotivovaná. Nechci přestat, chci se zlepšit, mít sílu a postavu, za kterou se nebudu cítit. Chci se cítit dobře ve svém těle. 

Tak, jak cvičím, tak se mi daří i lépe vyhýbat sladkým "hříchům". Při mrtvém tahu myslím na to, že ta sušenka mi za to prostě nestojí :D.

Také musím konstatovat, že o hodně lépe usínám. Před týdnem jsem měla problém usnout po půlnoci, tento týden jsem měla co dělat, abych byla ještě v jedenáct vzhůru ;)

zdroj

Posilovna, do které chodíme, nemusí vyhovovat každému - nejsou tam všude zrcadla, trenéři po vás chtějí, abyste si svoje pohyby uvědomovali, ne se jen pořád hlídali v zrcadle. Nejsou tam ženy, které snad po celou dobu tréninku víc než cvičení zajímá, aby se nerozcuchali a chlapi, co hekají, a po tom se řádně prohlížejí v zrcadle. Každý tam nosí, co má, nemusí to být poslední kolekce Nike či Adidas, jde o to, co dělá, ne, v čem do dělá, a to se mi moc líbí. 


Určitě se zase ozvu s pokroky ;)

A. 

Komentáře

Okomentovat