Druhý & třetí týden ve fitku ;)

Cítím se skvěle, ale jsem rozlámaná… Mám takový pocit, že mi brzo odpadnou nohy.. a ruce.. :D Asi takhle nějak bych popsala druhý a třetí týden ve fitku. 

Chodím poctivě třikrát týdně. Mezitím nic nedělám (to, že opravdu hodně chodím nepočítám..), jen se snažím jíst zdravě. Pořád bych chtěla k tomu zase začít běhat, ale tak úplně nestíhám a když už si říkám, že bych mohla, tak prostě nemám sílu.  Přijde mi totiž, že skoro nic nestíhám doma, protože člověk přijede v devět z fitka, snaží se něco poklidit, něco uvařit, odpočinout si a vlastně jde za chvíli spát. A o víkendu se mi nechce sedět doma a uklízet.

Chtěli jsme být s manželem aktivní nejen ve fitku, tak jsme šli na squash :). A bylo to hrozně vtipný, protože ani jeden neznal pravidla, takže jsme to vzali jako dobré kardio :)). A účel to splnilo, akorát bohužel jsem si hrozně odrovnala rameno :( Po tom nám i ve fitku bylo doporučeno, ať to ze začátku nepřeháníme ;)




Celkově mě to ale baví. Chvilkami ve fitku mi přijde, že umírám, že je to fakt děsný, ale po tom mám opravdu dobrý pocit. 

Poctivě se na konci tréninku protahuju, ale ta bolest je přítomna. Na jednu stranu si ráno občas připadám jako důchodce, který nemůže vstát z postele, na druhou stranu mám dobrý pocit z toho, že něco dělám. 

Co mě trošku demotivuje, tak to je to, že zatím nevidím výsledky. Ano, zesílily mi ruce a nohy, ale bohužel nejvíce mě trápí břicho, a tam prozatím prostě nevidím rozdíl. Chápu ale, že břicho se mi neobjevilo během 3 týdnů, tak taky během 3 týdnů nesplaskne.. 

No, ale co už. Hodně mi pomáhá, že chodím do toho fitka s manželem, protože trpíme oba :D

Chtěla jsem vám udělat článek, co nosím s sebou do posilovny v tašce, ale přišla jsem na to, že sprcháč, šampón, balzám a o deodorant nechávám ve fitku (ano, mám skvělé fitko!), takže s sebou vlastně nosím jen oblečení a pití, což moc zábavné na fotkách není ;) 

Vzhledem k tomu, že dříve jsem cvičila jen doma, tak jsem opravdu oblečení moc neřešila a někdy cvičila jen v podprsence, což v posilce překvapivě nemůžu :D.  A protože se mi opravdu nechce každý druhý den prát a cvičení 3x týdně prostě to oblečení vyžaduje, tak jsem se vydala do sekáče koupit si pár tílek. Textile House jako vždy nezklamal a odcházela jsem s H&M tílky ;)



V Lidlu jsem si koupila cyklistické rukavice, které ale já používám na cvičení ;)


A co vy? Necháváte posilku radši na léto a užíváte si radši venkovních aktivit nebo cvičíte?

A. 

Komentáře

  1. Posilku si nechávám na zimu, a věnuju se kolu. Popřípadě jiným venkovním aktivitám, ale hlavně kolu :D Od září chci 1x týdně zarřadit do tréninku TRX, a 1x squash :-) Tak Ať to jde, a nebolí (i když ono to asi ještě chvíli bolet bude :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky moc ;) bolest nevadí, alespoň vím, že něco dělám ;)

      Vymazat
  2. Já teď také jako Claire upřednostňuji venkovní aktivity :)
    Já u protahování relaxuju. Je to takový můj odpočinek :)
    Jee to je suzper, že si tam ty věci můžeš nechat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se to taky líbí, alespoň s sebou nemusím nic tahat ;)

      A.

      Vymazat

Okomentovat