Čtvrtý týden ve fitku & co mi posilovna dala a vzala?

Tento týden jsem se rozhodla, že hned  pondělí vyzkouším kruhový trénink, abych měla nějaké zpestření od normální posilovny. A po tom, co jsem kruháč navštívila, tak jsem se rozhodla, že pondělky už budu chodit jen na kruháč. Lilo ze mě jak z konve :D, a to byl okamžik, kdy jsem se rozhodla, že si ho předplatím. Šla jsem tam totiž s tím, že jestli to bude moc jednoduché, tak tam chodit nebudu. Ale trenérka mě naprosto zničila, takže jsem byla spokojená.

Ve středu a pátek jsem zase byla klasicky v posilovně. Těší mě, že pořád zkouším nové cviky, přidávám váhy a celkově se cítím dobře, ALE, samotné mé tělo mě pořád trápí, a proto jsem se rozhodla, že si trenérkou nechám sestavit jídelníček s vědomím, že kdyby cokoliv nefungovalo, tak ji mám stále nablízku, aby mi jídlo upravila..

Jinak jsem přemýšlela o tom, co mi prozatím posilovna dala a vzala. A přišla jsem takhle pro začátek na pár věcí:

Co mi posilovna dala a dává:
- chodím dřív spát. Jsem večer dost vyřízená, a tak prostě jdu spát. Ničím to neoddaluju a snažím si prostě dopřát víc spánku.
- větší motivaci se dívat na to, co jím, protože se mi nechce se cpát nezdravými věcmi, když se pak v posilovně potím.
- nový společný zájem s manželem - chodíme do posilovny spolu, a pak se bavíme, co nám přijde náročné, co naopak lehké, čeho chceme dosáhnout atd.
- další sportovní aktivity díky posilovně - manžel by rád častěji chodil na squash, protože přece spolu sportujeme! :))

Co mi posilovna vzala a stále bere:
- čas - přeci jen, když chodíte třikrát týdně cvičit, tak nějaký čas to zabere. Já teď prostě vím, že v pracovním týdnu mám jen dva dny volné, protože ve fitku končím v devět večer, tak toho už pak tolik nestihnu, ale zase vím o tom, tak s tím počítám.
- peníze - ano, je to tak, za posilovnu se prostě platí, není to cvičení doma, ale není mi to líto, protože vím, že to dělám pro sebe - nechodím ke kadeřnici (jednou za dva měsíce zastřihnutí konečků nepočítám...), nechodím na mani - pedi nebo na nějaké další kúry, takže prostě mojí kúrou je posilovna ;) Navíc, prostě si odepřu něco jiného ;) 

Co vám posilovna dává a co bere? 

A. 

Komentáře