Co se v poslední době dělo? Ze života ;)

Známý už si ze mě a manžela dělá srandu, že nejsme furt doma a nechápe, jak co stíháme.. No, jednoduše moc nestíháme :D, máme dost aktivit (samozřejmě, strašně důležitých :D), ale baví nás to ;)

V poslední době aktivně (po večerech) sledujeme seriál Bates Motel. Po tom, co jsme dokoukali úžasného Dextera, tak jsme hledali, na co se při večeři dívat a manžel navrhl pro mě neznámý Bates Motel. Hrozně se mi to líbí, ačkoliv chvílemi je to fakt divný ;) Každopádně, jestli máte rádi krimi/záhadné seriály, tak tento se vám bude líbit. A jestli máte rádi Veru Famingu (já ano ;)), tak se vám tento seriál bude líbit ještě víc.

zdroj

Ačkoliv teď opravdu dáváme přednost seriálům, tak jsme se podívali na film Focus, který se nám strašně líbil. Will Smith prostě nezklame ;).

Za poslední dobu jsem taky stihla přečíst Sběratele kostí a Sběratele kůží od Jefferyho Deavera. Hodně lidí zná film Sběratel kostí, kde hraje Denzel Washington a Angelina Jolie, film je ale oproti knížce naprosto hrozný. Vzhledem k tomu, že Sběratel kůží je hodně volným pokračováním Sběratele kostí, tak jsem si říkala, že si musím přečíst obě knížky. A moc a moc se mi to líbilo, ale to se mi asi líbí každá knížka od J. Deavera.
zdroj

zdroj
Hodně času o víkendech, pokud je hezky, trávíme u bazénu. Já dočítám časopisy, které mi nějakou dobu doma leží a zabírají místo.


A taky hodně grilujeme ;)



Jak si užíváte léto vy?
A.

Komentáře