"Ano, děkujeme za pozvání!"

S manželem jsme si řekli, že zkusíme více říkat "ano" na akce, na které běžně nechodíme a uvidíme, zda se nám to bude líbit či ne, každopádně primárně šlo o to, trávit čas spolu jinými činnostmi než obvykle.  

S první nabídkou přišel manžel. V hotelu Clarion se měla konat degustace vín a on na ni dostal lístky v práci. Nejdříve jsem si nebyla jistá, ale pak jsem si vzpomněla na naši domluvu a šlo se ;). No, můžu říct, že toho opravdu nelituju. U vchodu jsme dostali katalog. Vybrali jsme si vína, která chceme ochutnat a pak už jsme jen chodili od jednoho stolu ke druhému a "znalecky" posuzovali, zda nám víno chutná či ne ;). Nejsem žádný odborník, to ani manžel, ale dobré víno si dáme rádi a je pravda, že když kupujeme někde v obchodě, tak nikdo nám předem neřekne, jaké to víno vlastně bude. 




Naším účelem se nebylo opít (jako u některých v sále, alespoň mně to tak přišlo..), ale opravdu ochutnat. Porce, které nalévají, jsou degustační. Všude jsou připravené kyblíky, abyste víno, která vám nechutná, mohli případně vylít. Všude je taky k dispozici voda. 

Odcházela jsem s velmi dobrým pocitem a s katalogem, kde jsem si zakroužkovala vína, která bych si jednou ráda koupila i domů. 

Pravdou je, že kdybych si na takovou akci měla koupit lístek, tak bych asi nešla, protože bych si řekla, že je to zbytečné, ale když je to zadarmo, proč ne...


 Druhou akci, kterou jsme navštívili, byla degustace v jednom pražském hotelu, kam jsem zase dostala pozvání já. Měli jsme degustační menu, ze kterého jsme byli naprosto unešení. Celým večerem nás provázel kuchař a staral se o nás personál hotelu, vše bylo naprosto perfektní ;). Sešlo se nás tam víc a musím říct, že tam byla docela dobrá parta lidí, takže již k večeru jsme se opravdu výborně bavili a odcházeli jsme s úžasným pocitem krásně stráveného večera. 




A na co jsme kývli potřetí...? To už je trochu jiný příběh, který vám brzo povím.. ;)

Co vy a tyto spontánní akce? 

A. 

Komentáře

Okomentovat