Jak poznat, že mě miluje?

Kolikrát jsem si pokládala tuto otázku, když jsem ještě nebyla s mým teď již manželem? :-) ´

Kolik kopretin jsem otrhala, abych zjistila, jestli mě dotyčný má rád nebo nemá :-) 


Glowing White Daisy

A ono je to přitom mnohem jednodušší. 
Často si dělám srandu, že když nás s manželem někdo nezná, tak si musí myslet, že jsme těsně před rozvodem. 

Milujeme ironii, sarkasmus a občas i černý humor. Hlavně vůči sobě navzájem. Pořád se popichujeme (já vlastně popichuji všechny kolem a dle reakce poznám, jestli mi ten člověk sedne nebo ne, ale to není dnešní téma :-)

Když něco řešíme "na veřejnosti" (myšleno někde mezi kamarády), tak mohou mít klidně pocit, že se hádáme. Což není tak úplně pravda, zkrátka je to způsob komunikace. 

Samozřejmě bychom na sebe mohli být hodní a tak, ale když nás to asi nebaví...

No a jak se konečně i kamarádi dozvěděli, že se opravdu rozvádět nechystáme? 

Minulý víkend jsme po grilovačce nocovali u známých. Nocovalo nás tam více lidí, tak jsme se dělili o ložnici ještě s dalším párem (každý na svoji posteli). Jelikož jsme šli spát mezi prvníma, když šel spát druhý pár, my jsme už dávno spali. A tady se to stalo. Ten druhý pár povolal téměř všechny, co byli ještě vzhůru, aby se podívali, jak se sladce objímáme při spaní. 

Myslím, že v tom "nevědomí" se projeví ty pravé city. Bez žádného sarkasmu a ironie. Zkrátka, jak to myslíme doopravdy :-) 


Jaký způsob komunikace používáte vy? 

S.

Komentáře

  1. My se s přítelem také neustále popichujeme a všechen ten sarkasmus a černý humor milujeme a je pravda, že v tom se projeví opravdu všechno :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat