Tak to mě dostalo!

Nedávno jsem vám ukazovala moje úlovky ze sekáče.

Naprosto upřímně se přiznám, že v sekáči opravdu není každý den posvícení. Někdy tam strávím hodně času a neodnesu si vůbec nic a někdy je to hodně úspěšné. 

Měla jsem moc velkou radost ze šatů Cynthia Rowley. Jsou krásné, a co mi udělalo největší radost, že na tom není jediný žmolek a vypadají jako nové. 



Nedávno jsme se sestrou a mým manželem jeli do Drážďan a šli jsme do T.K. Maxxu, a jaké bylo moje překvapení, když tam tyto šaty visely! Akorát byly s trošku jiným vnitřkem. Já mám více do zelena, tam visely se vnitřkem tyrkysovým. A víte, co bylo největším překvapením? Cenovka! Cena byla 19,99 EUR. A to prosím pěkně už bylo po slevě. Viděla jsem tam šaty této značky v přepočtu asi za 3500,- ..  Já jsem si je v sekáči pořídila za krásných 115,- Kč!! 

Právě toto mě utvrdilo v tom, že v sekáčích se dají najít opravdu moc pěkné věci, ale musíte prostě mít čas hledat a být vytrvalí, jednou i vy najdete nějaký poklad.. nebo už jste ho našli? :) 




Jaký byl vás nejlepší nákup ze sekáče? 

A. 

Komentáře

  1. Moje nákupy ze sekáče byly převážně velice úspěšné, ale musím se přiznat, že jsem v sekáči docela dlouhou dobu nebyla, neboť jsem docela dost pracovně vytížená.
    Pěkný článek.
    Zvu tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky ;) Tak snad třeba brzy něco pěkného zase ulovíš ;)

      A.

      Vymazat

Okomentovat