Štěstí v neštěstí, aneb proč zrovna tak?

Občas jsem docela překvapená, proč se všechno děje tak, jak se děje. Zrovna teď tu sedím a pořád nechápu, JAK to, že to TAK vyšlo?

Včera ráno jsem poprosila manžela vyčistit odpad ve vaně, jelikož mi přišel malinko ucpaný. Jako vždycky. 

A odešla jsem do práce. 

Jak víte, v současné době pronajímám některé dny byt přes airbnb (víceméně přes víkend jsme pryč a pronajímáme a přes pracovní týden jsem doma). Ten den odpoledne měla přijet rodina s ročním dítětem z Německa. 



Ještě před obědem mi psali, že na 99% nedorazí, protože je nechtějí pustit do autobusu bez autosedačky. Chápu, že děti musí cestovat v autosedačce, ale nikdy mě nenapadlo, že kdybychom jeli někam do zahraničí, tak si tu svoji autosedačku musím táhnout sama... 

Sice dle airbnb podmínek mám právo na 100% storno, ale jelikož jsem chápavá duše, tak téměř celou částku vracím. Smůla, o nějaký ten přivýdělek holt přijdu. 

Jelikož se počítalo s pronájmem, večer jsme měli trávit již jinde. Na poslední chvíli jsem se rozhodla, že přece jenom budeme nocovat v našem bytě. 

Takže se takhle večer koupu a najednou přiběhnou sousedi, že je vytápíme. 

WTF?! U nás sucho, nikde nic. Na první pohled. Pak objevíme někde pod vanou u trubek tu potopu. Jelikož bylo 11 večer, nechali jsme volání instalatéra na ráno. Vypadá to, že čistící přípravek rozežral trubky nebo sifon nebo co to je (a pak prej, že kyselina plast nerozežere... od teď jen savo!)

No a tak tu sedím a říkám si:

- vždyť ta rodina mohla dorazit. Pak by večer vytopili naše sousedy oni, a ne my. A teď - třeba taky pozdě večer - cizinci u nás v bytě, my někde jinde, sousedi pobíhají ve spodním prádle s kýblem... No, na to ani nechci myslet :-)

- i kdyby ta rodina nedorazila, a my bychom zůstali jinde, tak by to pak odnesli další hosté u nás v bytě (kteří mají dorazit o den později)

- i kdybychom zůstali v bytě a normálně se pouze rychle vysprchovali, tak by to asi neproteklo tak rychle k sousedům a stejně bychom se nic nedozvěděli, a to riziko potopy by opět bylo na cizích nevinných lidech

Myšlenkový posun byl od "škoda, přijdu o výdělek" po "sláva, že nepřijeli!".

Stává se vám občas něco podobného? Myslím takové divné "náhody".

S.




Komentáře

  1. Tomu se říká z prdele klika :D pardon, ale je to prima, že se sakra změnilo v jupí.

    OdpovědětVymazat
  2. No to je síla... ale to je fakt moc dobře, že to takhle dopadlo...:) ale taky občas takové situace zažívám a člověka to pak donutí nad tím přemýšlet :)

    OdpovědětVymazat
  3. No to je síla... ale to je fakt moc dobře, že to takhle dopadlo...:) ale taky občas takové situace zažívám a člověka to pak donutí nad tím přemýšlet :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat