Co nosím a co mám ráda?

Před nějakou dobu jsem psala o minimalistickém šatníku (Projekt 333 - zde). A jelikož jsem si v poslední době oblíbila polyvore (kde mohu projíždět všemožné oblečení a dělat si svoje kombinace), říkala jsem si, že se podělím o styl, který mám ráda a ve kterém mě potkáte minimálně 5 dní v týdnu. 

Mám ráda jednoduché šaty ve výrazné barvě (hned po černé).  V práci bundu nahradím sakem, pokud mám nějakou významnou schůzku.


What I like



Přes léto nosím i bílé (i jinak světlé) šaty. V tyhle kombinaci jsou jasně nejzajímavější boty (ty nemám, ale pokud uvidím nějaké s takto zajímavým podpatkem, nevylučuji, že budou moje :-) 



What I like

Další oblíbená kombinace. Černé šaty a zbytek hnědý (aby rozbil tu černou, černou, černou). 


What I wear



A v tomhle chodím nejčastěji. Černá sukně nebo kalhoty + černé tričko + výrazný doplněk (v tomto případě šátek). A moje milovaná hnědá kožená bunda (nemám přesně tuhle, ale je ji podobná - hlavní pro mě bylo, aby kůže byla, co nejměkčí). 


What I wear



Líbí se vám takový "kancelářský" styl nebo preferujete raději sportovní? 

S.

P.S. A ke všemu samozřejmě patří rtěnka ;-) 

Komentáře

  1. Pěkné věcičky. Zvu tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat