Zase pondělí?

Začala jsem si víc všímat toho, jak hodně lidí kolem mě řeší pondělí. "Jak se máš?" "Ale to víš, je pondělí...".. NO, nevím :D Pro mě se to prostě zase tolik neodlišuje od ostatních dnů.. (Ano, pracuju na plný úvazek, takže každé pondělí jdu do práce..) Já chápu, že je celý týden přede mnou, ale to přece není špatné, no ne?




Třeba dneska je Velikonoční pondělí, zítra je úterý.. A nikdo přece neodpoví na otázku "Jak se máš?" "Ale to víš, je úterý.." :D 

Ano, pondělí je prostě po víkendu, ale o to je to lepší, že jsme odpočatí, ne? Já když v sobotu pracuju, tak mám jeden den volna a někdy je to opravdu málo, ale tím si přece nebudu kazit celý týden.. 

Pomalu, ale jistě, se učím dny užívat.. Ano, není pro mě problém si třeba uprostřed týdne dát víno nebo si jim zpříjemnit pondělí.. :)) 

Pro mě jsou některé dny mnohem horší než pondělí.. tak například nejsem schopná vylézt z postele skoro žádný den, ať je pondělí nebo pátek.. :)) Prostě postel miluju, miluju spánek, miluju obejmout manžela a jen tak ležet, a je mi jedno, jaký je den.. ;) 


Pokud přeci jen pondělí prožíváte, tak zaveďte nějaký svůj hezký rituál, který vám pondělí zpříjemní.. Nalakujte si třeba nehty, nebo vyhraďte pár hodin na knížku.. nebo vyzkoušejte nový recept.. nebo si dejte vanu.. nebo si s polovičkou/maminkou dejte víno a pusťte si film ;)


Co mě opravdu ale nebaví je, když lidé kolem se pokouší přenášet svoji špatnou "pondělní" náladu na mě.. nenechávám se tím ovlivnit, protože je přece škoda každé pondělí omílat to samé.. 


Co vy a pondělky?

A.

Komentáře