Tip na rychlý oběd ;)

Dneska se s vámi chci podělit o tip na rychlé jídlo. Já jsem si ho dala k obědu, ale klidně by mohlo být i k večeři. 



Vařím skoro denně, proto jsem zastánce jednoduchých jídel, abych je měla hotova co nejrychleji. 

Při nákupu v Country Life jsem koupila bylinkové tofu, a to byla příležitost nahradit maso tofu ;). Manžel si myslel, že jsem tam dala sýr, takže to prošlo v pohodě ;)

Nakrájela jsem červenou kapií, jarní cibulku a tofu. Uvařila těstoviny, vše orestovala a přidala omáčku. Omáčku jsem dělala z omáčky Saba, kterou kupuju v Tescu, a míchám ji s bílým jogurtem, abych ji měla na více použití. 

To je celý recept ;) Koření si můžete přidat libovolné podle sebe. 




Máte nějaké tip na jednoduché rychlé jídlo?

A.  


Komentáře

  1. paprikovu pomazanku mame domacu - robime kazdy rok :)

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá to moc hezky :)
    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat