Šik po milánsku

Knížku jsem už před nějakou dobou zmerčila v knihkupectví, takže když jsem na ni narazila v knihovně, tak jsem si ji hned musela půjčit.. Čekala jsem od té knížky něco jako od "Se šarmem Pařížanky" a pravdou je, že je to dost podobné, ale..  ;)




Kniha je vlastně opravdu jakýmsi průvodcem po Miláně. Autorka se v Miláně narodila, takže dokáže dobře poradit, i když nejsem schopna posoudit, jak moc dobře, protože ačkoliv jsem v Miláně byla, tak jsem místa, která doporučuje nenavštívila..

Ona sama píše, že Milán není velkoměsto, ale malé město s velkými ambicemi. Ačkoliv knížka je celkem zajímavá, přijde mi prostě až moc jako průvodce a je tam moc faktů. 


Musím se přiznat, že mi tento průvodce městem i stylem zase tolik neseděl.. Prostě Pařížanky jsou opravdu zajímavé, tajemné a šarmantní.. Na Miláňankách mi nic zase tolik zajímavého nepřijde :D.. Ono totiž je to prostě o Evropankách.. Mám takový dojem, že autorka viděla knížku Se šarmem Pařížanky a je se pokusila napsat podobnou knihu o Miláně. 

Zarazilo mě "pravidlo", že si třeba Miláňanka nikdy nelakuje nehty na rukou, jen si je udržuje.. tak toho jsem si teda fakt nevšimla :D Rudá vládne světu! :)






Zkrátka, pokud se znovu vydám do Milána, tak mi postačí klasický průvodce, ale pokud někdo Milán miluje, tak ho tato knížka zajisté potěší, ale jen jako průvodce, jsou tam dobré tipy co navštívit. Ale rozhodně to není o Miláňankách, nebo mně to alespoň tak nepřišlo.. 

Znáte tuto knížku? 

O jakých ženách (národnost) byste rádi něco přečetli? 

A. 

Komentáře