Moje úlovky ze sekáče ;)

V poslední době jsem ulovila docela dost pěkných kousků v sekáči. Mým oblíbeným sekáčem je určitě síť Textil House.. Ačkoliv jsem byla i v jiných, tak nejvíce se mi líbí tyto prodejny. Textil House má více poboček a vždycky záleží na období -  někdy nenajdu vůbec nic a někdy se mi zase líbí hodně věcí. Pravdou je, že od té doby, co platím hypotéku jsem si moc věcí v "normálních" obchodech nekoupila. Těším se, až zase třeba pojedeme na výprodeje do Drážďan, ale spíš si tam vždycky nakoupím jiné věci, než oblečení... Ale zpátky k sekáči.. ;)

Mám ráda, když mám čas na "prohrabování se" věcmi, i když musím uznat, že v Textile Housu je většinou všechno úhledně na ramínku. 

Velkou radost mi udělalo, když jsem našla krásné krajkové šaty Bik Bok naprosto nové, ještě s cedulkou. A ten den bylo na všechno 30%, takže moji radost asi chápete... ;) Po jednom nošení ale můžu říct, že mi docela vadí, že na těle mám polyester, který je nějaký až extrémně lepivý k pokožce, takže jsem byla ráda, že nebylo nějaké extra vedro, když jsem si je vzala, jinak by to bylo hodně nepříjemné.. Naštěstí ale mám známou, která mi tu polyesterovou vrstvu, která se dotýká těla, vymění za bavlnu... 




Textile House má tento týden 50% slevu na vše, takže jsem tam strávila dost času ;) Rozumějte, ceny v sekáči jsou i tak poměrně nízké, a když se na to ještě dá 50% sleva, tak je to ráj.. ;)

Mám docela štěstí na poměrně nové věci, tj. nevidím na nich téměř žádné opotřebení. 

Našla jsem další věc značky Bik Bok - tento krásně vzorovaný top. Nosit ho budu na klasické bílé tričko s véčkovým výstřihem, protože jinak má dost hluboký výstřih, takže mi ani nevadí, že je polyesterový. Úlovek byl po slevě za 85,- Kč. 



Hedvábný svetřík Massimo Dutti. Ačkoliv je to velikost L, tak je prostě kratší. Ten materiál je ale tak příjemný, že jsem si řekla, že k věcem s vyšším pasem to bude v pohodě ;) Za krásných 75,- Kč.



Značku Marella mám spojenou s věcmi pro starší věkovou kategorií než jsem já, ale když jsem našla tyto šortky z kolekce Marella sport, tak jsem je tam nemohla nechat. Hrozně se mi líbily. Hned jsem si je představila s nude lodičkami a musely být moje ;) Za 75,- Kč. (Omlouvám se za mázlou fotku, všimla jsem si toho až v počítači a znovu se mi to fotit nechtělo..)






Šaty Cyntia Rowley se mi líbily na první pohled. Jsou viskózové, takže jsem se bála, že na šatech už budou žmolky, ale není na nich vůbec nic. Sice na nich není cedulka, ale opravdu mi připadají jako nové, takže jsem si je taktéž odnesla ;) Strašně se mi líbí ten zelený vnitřek ;) A to za 115,- Kč. 



Dlouho jsem chtěla džínovou sukni, ale v obchodech letí spíše minisukně, a to jsem nechtěla. Navíc mi ty džínové sukně přijdou zbytečně předražené. Tato sukně je ke kolenům a odnesla jsem si ji za 70,- Kč. 




Obrovskou radost mám ze svého posledního úlovku, a to z tohoto dlouhého svetříku. Je hodně příjemný, je to směs bavlny a rayonu. Za krásných 70,- Kč. A zase, žádné žmolky, jako nový ;)





Dále jsem koupila ještě jedny šaty Gerry Weber mámě, ale ty už vám nevyfotím, protože jsem ji je už dala. Byly to lněné šaty asi za 140,- Kč. 

Krása! 

A co vy a úlovky v sekáčích? 

A. 

Komentáře

  1. Wow teda ty kratasy jsou fakt krásné!! Závidím takový pěkný úlovek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky ;), tak jsem z nich nadšená ;)

      Vymazat
  2. Páni, to teda koukám. Obzvlášt ty kraťasy se mi moc líbí! Do Textile House (u?) také chodím, i když teď jsem tam už dlouho nebyla. Myslím, že to díky Tvému příspěvku brzy napravím.
    Každopádně loni jsem tam za pár kaček sehnala dokonalý elegantní zimní kabát.

    Janina z Blogopisu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky ;)

      Jo, takové úlovky jsou nej ;)

      Vymazat
  3. Opravdu moc pěkné kousky :-)) budeš fešanda.
    zvu tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat