Malé radosti ;)

Vzhledem k tomu, že velkých výdajů je dost, tak radosti si dělám výdaji malými ;) A dneska se koukneme drobný spontánní nákup :)

Dvě krájecí prkénka z Kiku jsem musela mít ;) Jsou krásná a já už jsem potřebovala vyměnit ta svoje z Ikea. Manžel mi sice říká, že si není jistý, zda budu mít to srdce je používat, abych je nepoškrábala, ale musím :D






Průhledný zásobník na vajíčka, či na cokoliv jiného jsem koupila do lednice. Já ho zatím používám na vajíčka ;)


Stěrky na krém či na bylinky jsem hledala již déle a za 15,- Kč mám nakonec tři! ;)


Náplasti pro princezny :)


Náhrdelník pro hodně barevných kombinací ;)


A krásné malé stojánky ;) 


Čím jste si v poslední době udělali radost vy?
A.

Komentáře

  1. krásné nákupy, takové hezké, radostné a ta cena je skvělá! :)

    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. To Tulipánové prkýnko je naprosto skvělé:) Na dětských náplastích taky dost ulítávám. Zrovna nedávno jsem si koupila v Ikee s kočičkama :D
    ...///Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat