Malé krůčky..

Běhání mě baví. Vím to. Ale je to těžký. Když vyběhnete poprvé, tak většinou si můžete už po pár metrech vyflusnout plíce, je ale potřeba vydržet. Začala jsem úplně stejně.
 
Nejsem žádný běžec, že bych uběhla maraton nebo tak. Běhám pro radost a abych měla nějakou aktivitu. V poslední době mě to fakt baví. 


Musím říct, že ačkoliv bych to sama nečekala, ale po pár kilometrech u mě přijde krize a vím, že pokud to otočím, a poběžím domů, tak budu naštvaná, protože stačí vydržet, a pak uběhnu i 6 a více kilometrů.. Když se mi to stalo poprvé, tak jsem pochopila, co jsou ty endorfiny, o kterých každý sportovec mluví ;) 


Samozřejmě, tato zkušenost mě motivovala a je pravda, že s příchodem hezkého počasí se snažím alespoň několikrát týdně vyběhnout.. :)

A ano, dokážu se i zastavit a udělat hezkou fotku :))


A co vy a běhání? 

A. 

Komentáře

  1. Trénuju na svůj první maraton :-) Super,že tě běhání baví. Já strašně ráda běhám ráno, všechno se probouzí,nádhera :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to držím palce! ;)

      Já bych strašně ráda běhala ráno, chci se to zkusit naučit, ale mám opravdu velké problémy se vstáváním.. :((

      Vymazat
  2. Já jsem teďko taky začala běhat..baví mě to,hlavně s novými,uplně užasnýma a růžovýma Nike botičkama :) ale zatím uběhnu jen 2 km :( ale nevzdávám to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak začátky jsou těžké, hlavně nepolevit! ;)

      Vymazat
  3. Běhání jsem vždycky milovala... Vzpomínám na ten báječný pocit, kdy jsme s kamarády běželi několik kilometrů, pak přišla krize a ta když se překonala, člověk se ocitl v jakési euforii :) Žádná bolest nohou a podobně, naopak se mi zdálo, že jsem bez tělesné schránky a že lítám nad zemí :D Teď už sport tolik nezvládám, ale chybí mi...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad najdeš i nyní něco, co tě baví ;)

      Vymazat

Okomentovat