Denní fluid Olay

Docela dlouho jsem hledala nějaký denní i večerní krém, který mi nebude mastit pleť, a zároveň mi ji krásně vyživí. Prozatím nemám úplně potřebu rozlišovat krém na denní a noční (já vím, já vím, měla bych...), ale fakt mi prozatím stačí jen jeden. 

Značku Olay znám strašně dlouho, ale nikdy jsem od nich nic neměla, až do jednoho velkého výprodeje v Rossmannovi. Ani nevím, z jakého důvodů, ale vyprodávalo se dost krémů značky Olay, tak jsem si koupila denní fluid. Překvapivě ve výprodeji stál asi 40,- Kč. 

A po vyzkoušení jsem hned běžela pro další do zásoby.. ;)



Tento denní fluid, který ale já často používám i na noc, je opravdu lehounký, takže pokud někdo má sušší pleť, tak si nemyslím, že mu bude stačit. Mně se naopak začalo docela mastit "téčko", proto jsem vyřadila krém, který jsem měla před tím - hrozně se mi mastila pleť. 

Tento fluid mám vyzkoušený jak na den, kdy se nelíčím, tak i na den, kdy si ho dávám pod make-up, a i na noc. Na všechny tři varianty se mi perfektně osvědčil! Pod make-upem mi vůbec nevadí, nanáší se na něj bez jakýchkoliv problémů. 

Co se týká dávkování, tak se nadávkujete tak akorát, vzhledem k malému otvoru. 

Vůbec se nemusíte bát nějaké vůně, fluid je cítit jen lehce květinami. Vůně ale na pleti není cítit... 

Verdikt je takový, že pokud na tento fluid narazíte, tak vám ho všemi deseti jedině doporučuji! 





Rozlišujete denní a noční krém? 

Jakým je váš oblíbený?

A. 

Komentáře

  1. Joo, tenhle je tedy super. Používám od té doby, kdy přišel na český trh a v Turecku mi zachránil obličej i večer pod líčením, kdy bylo SPF nutné.

    OdpovědětVymazat
  2. Hodně holek používá výrobky od Ziaja a co se týká krémů, tak se i na diskuzích shodují, že jsou super. Šampony prý už moc ne. Kamarádka mi říkala, že mají v Praze prodejnu, kde mají vystavené i testery, tak se tam chci stavit. A ceny jsou docela příznivé. Je to polská firma, ale koukám, že tento výrobek je také polský, tak je to asi jedno... já s nimi ale zkušenost nemám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Značku Ziaja mám moc ráda a mám od nich vyzkoušeno dost výrobků ;)

      Vymazat

Okomentovat