Konečně relaxační víkend

Nestává se mi moc často, že bych mohla celý víkend uspořádat spontánně podle sebe. Většinou na soboty / neděle již máme domluvené nějaké návštěvy nebo musím pracovat nebo ještě něco... nespontánního :-)   Ovšem tenhle víkend se vydařil perfektně. 

V sobotu ráno jsem si přečetla všechny příspěvky na blozích, co jsem nestihla přes týden (hromadí se mi na bloglovinu). V sobotu ráno je ideální čas - najdu si v článcích plno inspirace a ihned mohu realizovat! 





Takže tentokrát jsem se krásně namotivovala k úklidu bytu. Ovšem nemyslím úklidu ve smyslu prachu a luxování, atd., ale ve smyslu přeuspořádání některých věcí, nábytků a tak. (Můj manžel miluje svoje volné víkendy, ale ne ty moje, protože já mu vždy vymyslím plno úkolů.)

Pak jsem se na chvíli začetla do knihy $100 startup (v češtině Startup za pakatel) - už jsem o ní slyšela předtím a teď, když jsem zrovna četla na ni recenzi na blogu a neměla nic jiného rozečteného, tak jsem se do ni pustila.  

Pak jsem předali s manželem princeznu prarodičům (chodí spolu na Matějskou) a sami vyrazili do kina. Miluji akční filmy a Rychle a zběsile byla skvělá volba. Myslím, že je strašně málo filmů, co má tolik pokračování a pořád jsou úspěšné. Rychlá auta a kulky očividně jen tak bavit nepřestanou. Tohle je ovšem i super vtipné. A úžasný soundtrack. 



A večer v televizi dávali další úžasný film (a já se na něj mohla dodívat do konce, jelikož v neděli také nebyly žádné povinnosti!) - Muži, kteří nenávidí ženy (US verzi). Trilogii jsem četla již před několika lety, pak jsem se zkoušela podívat na film - tu švédskou verzi - ale nějak mě nezaujal. Asi hlavní problém byl, že Elizabeth jsem si představovala jinak a prostě mi švédská herečka tam nepasovala. 

V neděli jsme vyrazili na chvilku do Ikey, jelikož jsem se zamilovala do tohoto hrnku:



Velký, těžký, dobře uchopitelný. Krása. Představa je taková, že jakmile si koupím fixu na porcelán, tak na něj něco napíšu. V mezidobí budu vymýšlet text :-)   Něco motivačního na ráno. 

A večer plánuji saunu. Saunu v neděli večer beru jako "očistu" před dalším týdnem. Ale o tom někdy jindy :-) 

Jaký jste měli víkend vy? 

S.

Komentáře