Vybíráme si partnery podle svých otců?

Když jsem se vdávala, tak jsem věděla, že můj nastávající má nějaké vlastnosti jako můj táta... No tak proč by ne, jsou stejné znamení podle horoskopu. Ale že budou mít úplně stejný přístup i k výchově dětí?... 





Příběh 1

Půlnoc. Klíč v zámku. Manžel přišel z hospody. Ještě oblečený v bundě přijde do ložnice a ukazuje tašku. Tašku plnou kinder vajíček! Když se ptám, co to je, tak prý měl výčitky, že večer nebyl s malou, tak ji koupil kinder vajíčka. Sice to nevynahradí vynechaný večer, ale pak stráví spolu výborný čas pojídáním čokolády a hraním si s nově nalezenými hračkami. Jako bych viděla svého tátu před více jako 20 lety. 

Příběh 2

Manžel jde ráno na menší operační zákrok s kolenem. Jede MHD, jelikož auto by cestou zpět neodřídil. Zpátky pojede taxíkem. Najednou se objeví o 2 hodiny později než měl. S taškou. Na dotaz, proč cesta trvala tak dlouho, tak prý jel i  zpět MHD. Koukám na něj, jak na zjevení, proč teda nejel taxíkem. Prý chtěl ušetřit a koupit malé dárek. Z tašky vytáhne obrovskou plyšovou sovu a jde za svoji princeznou. 

Příběh 3

Ráno se balíme a chystáme na chatu. Princezna nechce snídat a trucuje. Tak tedy vyrazí bez snídaně. V půlce cesty manžel tankuje a jde platit. A vrátí se - s čím jiným - se zmrzlinou. Prý místo snídaně. Ani nevím, kolikrát my jsme se sestrou poslouchaly, jak naše máma vysvětluje tátovi, že zmrzlina není ta správná snídaně. A teď, aniž by to věděl, můj manžel udělá to samé!

Pokud to tak bude pokračovat dál (myšleno celkový přístup, nejen takové rozmazlováni), mohu si být jistá, že malá princezna bude svého tátu milovat nade vše :-) 

A jak to máte vy? 

S.


Komentáře

  1. Toto som už viackrat počula a čitala, no ked porovnám mojho manžela a ocina, tak su obaja uplne iní. Nepostrehla som doposial asi žiadnu situáciu, kedy by som si povedala, že wau, presne ako to kedysi robieval otec.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to asi předtím taktéž nenapadlo v takovém rozsahu, až teď - když vidím, jak se chová k malé. :-) S.

      Vymazat
    2. Mě to asi předtím taktéž nenapadlo v takovém rozsahu, až teď - když vidím, jak se chová k malé. :-) S.

      Vymazat
    3. Já jsem si to začala uvědomovat až ve vztahu k malé, předtím to bylo minimálně :) S.

      Vymazat
  2. Nedávno som si pozerala fotky môjho otca za mlada a dosť ma prekvapilo, že väčšina chlapov, ktorí sa mi páčia sa naňho veľmi podobajú, hlavne farbou očí a vlasov... Často ani nie sú tak atraktívny, ale kombinácia modrých/svetlých očí a čiernych vlasov ma nevysvetliteľne priťahuje. :D Ale rozhodne nechcem, aby sa môj partner podobal na môjho otca správaním. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já asi k tátovi vzhlížím celkově, takže se mi líbili chlapci podobní mu jak vzhledově, tak i chováním.. Resp. alespoň některými znaky chování. Ale až tak moc jsem to nečekala :) S.

      Vymazat
  3. to je hrozně hezké :) já mezi tátou a přítelem naopak vůbec žádné podobné znaky nevidím, přijdou mi jako úplně rozdílné typy... taťka je Panna, přítel Beran a perfektně to na ně oba sedí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám pocit, že buď si člověk vybírá úplně rozdílné typy, anebo ve finále vcelku dost podobné :) S.

      Vymazat
  4. Sladké příběhy;) Myslím, že na tom něco bude, můj táta má stejnou školu jako přítel, oba jsou technické typy, doma spíš mlčí než by si povídali...Když jsme byly se ségrou malé tak byl táta věčně v práci (taky nám to vynahrazoval dárečky). No mám se v budoucnu na co těšit;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Schválně, jak to u vás nakonec dopadne :) S.

      Vymazat
  5. Můj otec je alkoholik a tyran, takže doufám, že se nikdy můj partner nebude chovat jako můj otec. Záleží určitě hodně na prostředí ve kterém jsme vyrůstaly. Já třeba měla dlouhou dobu hrůzu z mužů. Teď mám úžasného přítele a jsme ráda, že se mému otci nepodobá vůbec v ničem.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat