Už dost knížek a článků, udělej to!

Obě se sestrou máme rády knížky. Vcelku dost i knížky o tom, jak si zjednodušit život (Neobyčejná užití obyčejných věcí - zde), jak mít šťastnější život (o Projektu štěstí psala sestra zde), jak úspěšně podnikat (můj milovaný Čtyřhodinový pracovní týden - zde), atd. Na First Classu (zde) a dalších obdobných www jsem závislá. 

Ale občas si člověk řekne, že už je na čase něco udělat. Nejen o tom číst. 

Naučmese.cz

Tak jsem se registrovala jako lektor na naučmese.cz. Mimochodem, obrovské množství zajímavých kurzů za více než zajímavé ceny. Nezvládáte on-line marketing? Rádi byste nakupovali v second-handu, ale nevíte jak a kde? Chcete cestovat levněji? Žít minimalističtěji? Chcete se dozvědět více o cestování po Asii? Mám pocit, že tam jsou již kurzy na všechno :-)    


Mimochodem, mluvila jsem o svých kurzech už alespoň rok. Registrace proběhla za chvilku, náplň jsem víceméně měla hotovou... Zkrátka, nechápu, proč mi to trvalo tak dlouho. Jeden můj kurz již proběhl, bylo to skvělé a těším se na další. 

Airbnb.cz

O tom, že mám ráda couchsurfing jsem už psala (zde). Že jsem začala krátkodobě pronajímat byt jsem psala zde. Ovšem u krátkodobého pronájmu je ta nevýhoda, že občas prostě byt zůstane prázdný. Na nějaké chvilky. Nám to nevadí - klidně se tam na víkend nastěhujeme zpátky sami. 

Ale pak jsem zavítala na airbnb a zjistila, že byty víceméně v centru Prahy se dají pronajmout za krásné ceny i na ten víkend :-)  Jako nevýhodu vidím v tom, že u krátkodobého pronájmu jako takového (přes realitku) mám určitou kauci a nemusím se tolik bát, že mi něco zničí (kauce to pokryje), zatímco přes airbnb ne. Na druhou stranu, přes airbnb mohu ubytovávat někoho, kdo již nějaké reference má. 

Uvidíme. Faktem je, že jsem se konečně dokopala k tomu tam šoupnout fotky našeho bytu (ty jejich "podmínky užívání" jsou snad horší než podmínky banky při založení účtu) - a těším se, kdo se ozve a jak to dopadne :-)  A že my tím ušetříme na nějakou další dovolenou!

Úklid

O tom, jak si udělat doma pořádek, jaké organizéry jsou nejlepší, apod. čtu pořád :-) Ale většinou se mi nechce se zvednout a JÍT a uklidit u sebe ve skříni. Krátkodobé stěhování je na to skvělé. Tam reálně vidím, jaké krabice jsem ani neotevřela. Takže průběžně vyhazuji nebo se jinak zbavuji dalších a dalších věcí. 

Výše uvedeným jsem se zbavila toho, na co dlouhé měsíce myslím a myslím. A ono stačilo se přemoct a za pár minut to vše udělat :-) 


Podařilo se vám v poslední době také k něčemu dokopat? K čemu?

S.

Komentáře