Můj první nákup v Country life

Do Country life jsem se chystala poměrně dlouho, ale vždycky jsem to kvůli něčemu odložila, takže když už jsem se tam dostala, tak jsem toho nakoupila trošku víc ;) 




Primárně jsem se tam vypravila pro tyčinky Lifebar, které zahltily Instagram, tak jsem byla zvědavá, zda jsou opravdu tak dobré. A jsou, ale na mě jsou až příliš sladké, takže příště bych si je koupila leda tak místo čokolády (ale to si radši tu čokoládu dám :D, ačkoliv chápu, že je méně zdravá.).. Tyčinku bombus jsem ještě neochutnala, ale doufám, že bude méně sladká..


Na žitné ovesné vločky moc často v obchodech nenatrefím, spíš jsem si je kupovala v SAPě, takže jsem si je koupila do zásoby ;)


Přišla jsem na to, že vlastně nevím, zda jsem někdy ochutnala Tofu.. určitě jsem měla Šmakouna (který mi nechutnal), tak jsem vzala na ochutnání bylinkové.. 


O těchto trubičkách a plátkách jsem taky četla poměrně dost, tak jsem je vzala jako lehkou svačinku do kabelky nebo ke kafi v práci.. ;)


Paštiku Patifu jsem již jednou měla a v obchodech jsem ji neviděla, takže jsem byla ráda, když v Country Lifu byly snad všechny druhy :) Tentokrát na ochutnání toskánská..


Tyto kuličky jsem chtěla ochutnat dlouho, ve složení jsou jen kešu oříšky a sušené datle. A nejsou vůbec špatné, asi si je zkusím udělat doma sama!


Došel mi sirup z agáve, tak jsem se rozhodla, že si tentokrát koupím na slazení sirup datlový. A je moc dobrý!


Na agar jsem natrefila v několika receptech a nikde ho nemohla sehnat, takže hned putoval to košíku!

Jinak musím pochválit to, že se v Country Lifu dá platit stravenkami. Já tím, že krabičkuju, tak nákupy potravin se snažím platit právě stravenkami, takže za mě je to velký plus!

Co vy a Country Life či jiné zdravé výživy? Je něco, co tam kupujete neustále?

A. 

Komentáře

  1. U nás prodávají patifu i ve tescu! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem někde četla, že by tam mělo být, ale byla jsem ve dvou a neměli :(

      Vymazat

Okomentovat