Moje večerní rutina - jdu do postele ;)

Když přijdu domů, tak se snažím ze všeho nejdříve odlíčit. Cvičím doma, takže se odličuju v podstatě před cvičením. 
Večerní rituál mě baví. Jsem ráda, pokud na něj mám čas (tj. neprovádím ho ve dvě ráno :D) a užívám si ho :).

Jako první vždy používám odličovač na oči a na obličej. Někdy mám přípravek 2 v 1. 



Dočistím micelárkou, nanesu krém a jde se cvičit/vařit atd.


Po cvičení/vaření/před spaním se vracím do koupelny a začíná večerní rituál. Pleť znovu očistím tonikem. Nyní mám tonikum Revlon a vůbec není špatný. 


Pokud se mi chce a mám čas, tak si dám nějakou masku. Záleží, jakou zrovna mám pleť, podle toho vybírám. 


Mezitím, co maska zaschne si připravím, co použiju ve sprše a lezu do sprchy. 

Smyju masku a myju si vlasy. Nevyfotila jsem péče o vlasy, na to udělám článek zvlášť, ale vlasy si myju skoro každý den. Zvlášť pokud cvičím, tak vždy, není mi příjemné si vlasy neumýt. 

Až mám na vlasech kondicionér nebo masku a nechávám je působit, tak si na svůj kartáček Philips VisaPure nebo na houbičku nanesu čistící přípravek a pleť důkladně vyčistím. Zase, čistič vybírám podle aktuálního stavu pleti. 


Pokud mám pupínky, tak pleť čistím mýdlem od Nubian, na který už jsem psala recenzi zde.


O houbičkách jsem psala zde


Zatímco na pleti působí čistič, tak tělo myju mořskou houbou, na kterou jsem psala recenzi zde. Je skvělá, hrubší, takže tělo zároveň dostává jakousi masáž ;)


Pokud si myju vlasy, tak většinou si i ve sprše čistím zuby :D Více o kartáčku jsem psala zde. 


Všechno ze sebe smyju a lezu se sprchy ven. Podle přípravku, který jsem k očištění pleti použila ve sprše použiju/nepoužiju tonikum.


A je tu zase krém. Pokud nezapomenu, tak i zvlášť na oční okolí. 


Mám dost suchou pokožku, takže ráno vím, jestli jsem se večer tělo namazala nebo ne. Zase podle nálady vybírám krém a vmasíruju do pokožky. 


Krém na ruce nesmí chybět ;)


A balzám na rty :)



Večerní péče mě baví asi nejvíce ze všech péči ;) 

A co vy a večerní péče?

A. 


Komentáře

  1. No mna to večer nebavi. Odličujem a umývam sa až tesne pred spanim, občas skor, podla nálady. Bežne používam iba odličovač, čistiaci gél a vodu. Potom nanesiem krém na tvár, vyčistim zuby. balzam na usta a šup do sprchy. Vlasy večer nikdy neumyvam, bolo by to zbytočné, ráno by som ich mala ulizane. Takže použijem len sprchový gél a potom nejaké telové mlieko. .Takže všeho všudy použijem na moju večernu hygienu 5-6 produktov :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já třeba právě mám lepší vlasy, když si je umyju večer ;)

      Vymazat
  2. Já mám teda o dost kratší večerní péči, já se skoro nelíčím, takže se nemusím odličovat, používám jen čistící mléko a pleťovou masku :) je vidět že se o sebe moc ráda staráš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že někdy večer to taky o dost zkrátím ;)), ale ta péče mi nevadí ;)

      Vymazat

Okomentovat