Jsem dinosaurus, aneb stručné sobotní zamýšlení o mobilech

Dnes jsem se rozhodla učinit veřejné prohlášení. Jsem dinosaurus!



Tenhle obrázek mi poslala kamarádka již před pár lety, kdy jsem říkala, že až mi seberou pracovní blackberry, tak si ho budu muset koupit jako soukromý, jelikož dotykové klávesnice jsou pro mě pohroma. 

Můj dnešní mobil: 


A to je prosím ještě ta verze, jak nemá dotykový displej :-) 

Nejsem úplně outsider, jako pracovní mám iphone, ale soukromě ho téměř nepoužívám... S pár výjimkama (třeba kindle aplikace v blackberry FAKT nefunguje... stejně jako víceméně žádná aplikace).

Já to totiž nechápu. Všichni kolem mě říkají, že se na dotykové klávesnici nepíše až tak pohodlně. Uznávají to. Ale stejně chtějí mít dotykáč :-) 

Stejně tak maminky s malými dětmi přiznávají, že jejich děti VELMI jednoduše klientům posílají e-maily a volají jim (s blackberry to AŽ tak jednoduše naštěstí nejde :-)    (a, ano, mluvím o pracujících maminkách)

No. A dost lidí kolem mě, když už zavedu řeč na nějaké aplikace pro iphony / androidy  (představte si, mám tablet s androidem, takže ačkoliv jsem dinosaurus, mám povědomí i o dalších systémech :-) , tak o nich neví! Již zmíněná kindle aplikace, evernote (jak jsem bez něj jen mohla žít), atd. 

Tak si jen pak říkám, jestli to většina lidí má opravdu jen kvůli image, anebo ty funkce OPRAVDU využívají... 

Jak to máte vy? :-) 

S.


Komentáře

  1. Ja mám už 4 roky využívam mobily s dotykovým displejom a aj ked som si to najprv nevedela predstavit, teraz by som ich už nedala z ruky. Tá velka obrazovka ja na nezaplatenie a pre človeka ako ja, čo mobil využiva hlavne na internet, je dotykový mobil ideálny. Vela na mobile aj píšem a nezdá sa mi, že by to bolo nepohodlné. Je to len o zvyku.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. ja mam android - asi rok a pol. predtym som ziadny dotykovy telefon nemala a celkom som sa toho bala. avsak teraz by som to uz nevymenila. je pravda, ze pise sa na tom trochu horsie, ale skratka ten velky displej to znacne kompenzuje a to mi vyhovuje. mozem na svojom telefone pozerat filmy, serialy bez toho, aby som musela so sebou vlacit tazky notebook ked idem vlakom. taktiez mozem relativne pohodlne fungovat. a vyuzivam aj ine funkcie - gps, hry, rozne aplikacie. ale ano, je pravda, ze moj telefon ma aj funkcie, ktore velmi nepouzivam. take nfc napriklad. telefon mam kvoli jeho funkciam, nie kvoli image. vlastne ani neviem, sucastou akeho imagu by adroidovy telefon mal byt :D

    Beauty by Bellatrix

    OdpovědětVymazat
  4. Haha, tak ten obrázek mě pobavil :) Já mám iPhone, jsem na něj zvyklá a vyhovuje mi .)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat