Greenová mánie ;)

Autora Johna Greena jsem neznala, než jsem se podívala na film Hvězdy nám nepřály. Vlastně jsem vůbec nevěděla, že je film natočený podle nějaké knížky. 

Film se mi hodně líbil, ale nechtěla jsem hned číst knížku, takže jsem se podívala po jeho jiných knihách, o kterých se také mluvilo. Jako vždy jsem zavítala to knihovny a v mých oblíbených "dnes vracených knihách" jsem objevila hned dvě jeho knížky - "Papírová města" a "Hledání Aljašky". 


Nechci tu na tyto knihy psát recenzi, protože ty si můžete přečíst všude. Napíšu vám jen svůj názor. 
Pro mě obě tyto knížky jsou právě ty typy, co jsou na jedno přečtení. Nemyslím si, že bych se k nim někdy vracela znovu. 

Papírová města začínala opravdu zajímavě a docela mě to i bavilo, ale pořád jsem čekala, jak se něco stane a přijde mi, že se vlastně nestalo vůbec nic, takže jsem se ve výsledku u knížky i nudila. Tato knížka má být taktéž zfilmována, a v tomto případě si troufnu říct, že si myslím, že ten film bude zajímavější než knížka. 

Hledání Aljašky mě bavilo více než Papírová města, hlavně mě uprostřed příběhu šokoval ten nečekaný zvrat, který tam nastal. Ale už jsem se taktéž těšila na konec knihy, protože mně přišlo, že se to zbytečně protahuje (chápu, že něco napsat musel :D), ale prostě jsem se u toho zase nudila. Ale jestli chcete oddechovku, u které nemusíte na nic myslet.. 

Ne, nejsou to nejhorší knížky, co jsem četla, zaujaly mě, ale rozhodně nic, co bych četla znovu. Možná si někdy přečtu knížku Hvězdy nám nepřály, abych zjistila, jestli je ta kniha tak dobrá, jako film. 

A co vy? Taky jste podlehly vlně Johna Greena a čtete jeho knihy?

A.

Komentáře