Filmy o změnách


Znáte to - máte toho spoustu na práci, nevíte, čím začít, tak si pustíte třeba film? No tak to jsem měla v sobotu. A  nepustila jsem si jeden film, ale hned tři. A všechny byly v souvislost se změnami v životě (jednotlivých hrdinů, ne mých). Což je takové hezké, když potřebujete nakopnout :-)







Walter Milly a jeho tajný život (r. 2013, Ben Stiller, Kristen Wiig, Sean Penn)

Přišlo mi, že se film rozjížděl docela pomalu. Pořád jsem si říkala, a KDE je ta změna. Kupodivu přišla docela nenásilně (alespoň tak mi to přišlo, prostě "přirozeně"). Krásné prostředí, krásná hudba. Inspirující ve smyslu, že nás kolikrát od změny brzdí jen jeden krůček (nebo třeba skok do nebo z helikoptéry :-)   Na čsfd má 77%.




Dobrý ročník (r. 2006, Russell Crowe, Freddie Highmore) 

Asi nejlepší film z celého víkendu. Ačkoliv je od začátku úplně jasné, jak dopadne :-)    Workoholik, který pozná, že existuje i jiný život než práce. A to v prostředí krásné Francie. Takové filmy mám ráda, jelikož občas mám sklony k workoholismu. A obdobné scénáře mě vždy donutí k zamýšlení, jestli chci dopadnou jako ti hlavní herci na začátku obdobných filmů. Na čsfd má film 78%.



Prostě spolu (r. 2007, Audrey Tautou, Guillaume Canet, Laurent Stocker, Françoise Bertin) 

Filmy hlavně pro milovníky Audrey Tautou. Je o běžném životě a zároveň takový... o ničem :-)   Asi nemám úplně filozofské buňky. Ale pokud si ho pustíte ve francouzštině, tak už ten jazyk, krásná Audrey a celková pohoda z toho filmu na vás udělají dojem. Změna je asi v tom, že každý jednou najde svoji drahou polovičku :-)  Na čsfd má film 69% (nechápu, odkud :)

Jaké filmy o změnách máte rádi vy? 

S.






Komentáře