Snídaně u Florentýny

Jak už jste si asi všimli, tak jsem trošku víc kuchařkový maniak ;) Neříkám, že vše vařím podle kuchařek, ale miluju si sednout, prohlížet si je a čerpat inspiraci, co uvařím příště. 
Po kuchařkách, u kterých si nejsem naprosto jistá, zda je chci mít doma, se nejdříve podívám do knihovny. A Snídaně u Florentýny byl přesně tento případ. Již bylo po Vánocích a na blozích se začaly objevovat vánoční dárky, a tato kuchařka se objevovala poměrně často.. Tak jsem si říkala, že se na ni musím podívat i já ;). Ještě ji nemám, ale je na mém wishlistu. 

Často právě u kuchařek, u kterých si nejsem jistá koupí, si jen "olepítkuju" recepty a pak si je vyfotím.. Rozhodnutí, že tuto kuchařku potřebuju přišlo v momentě, kdy jsem lepítkovala skoro každou stránku :D


Kuchařka obsahuje160 receptů a nelákala mě právě z toho důvodu, že jsem si myslela, že tam jsou samé koláče a kaše, když je teda snídaňová, ale pravdou je, že je doopravdy dopolední, což znamená, že jsou tam i svačiny a klidně bych řekla, že i lehčí obědy nebo večeře. 

Líbí se mi, že paní Zatloukalová v kuchařce popisuje třeba i to, jak udělat domácí máslo. Prostě mi přijde, že s námi skrz knihu komunikuje a nepíše, že je všechno snadné a vlastně nic nemusíte dělat.

Taky se mi zamlouvá, že u každého receptu dává stupeň "obéznosti" :D Tak tomu říkám já. Prostě na začátku popisuje, co je normální denní aktivita a tím se řídí, takže pak víte, jaký recept je pro dny, kdy se opravdu hýbete a co si můžete dovolit, když se celý den budete válet doma.. ;)




Mým prvním receptem, který jsem vyzkoušela z této kuchařky byly "Vyprošťovací lívanečky", které jsem dělala manželovi v sobotu ráno, kdy jsem se prostě spontánně ráno rozhodla, že je udělám ;)


Na dost receptů se chystám, protože už podle popisu vypadají parádně. 




Co vy a tato báječná kuchařka? Taky ji máte/chcete?
A.

Komentáře

  1. Knížka mi přijde asi jako nejlepší od autorky :) rozhodně si ji plánuji půjčit v knihovně a pokud zaujme víc tak i koupit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím ;) Já jsem si ji právě půjčila už 2x, tak jsem si říkala, že ji prostě potřebuju ;)

      Vymazat
  2. Juuuu, tak tuhle kuchařku ti závidím :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat