Neumím být na jednom místě - STĚHOVÁNÍ!

Tak jsem si četla Projekt štěstí (sestra o této knížce psala zde) a přemýšlela, jakého já mám koníčka. A tak jsem zjistila, že mým koníčkem je pořád něco dělat a pořád někde být a pořád to měnit :-) 

Kde jsem byla loni na dovolených / výletech?  Kanáry, Malta, Bulharsko, Švýcarsko, ... Německo, Slovensko a Rakousko ani nepočítám... 

Kde jsem byla letos? NIKDE! A to je prosím konec února! Takže co? Abychom se nenudili, vymyslela jsem nám stěhování :-) 




Nakousla jsem ho trochu v minulém článku, kde jsem zmiňovala, že manžel skončil v práci a že já to beru velmi pozitivně a že již vymýšlím, jak vydělat na zimní dovolenou jinde (zde). 

Tak na zimní dovolenou to asi již nebude (venku je nádherně!), ale minimálně na letní ano. Pronajala jsem krátkodobě náš byt! 

Říkala jsem si, že přes léto budeme asi hodně času trávit jinde (jak se pro změnu zmiňovala již párkrát sestra, má už také hypotéku, tak to s tím souvisí). Tak je přece škoda, aby náš byt stál prázdny.  Tak jsem vzala telefon a zavolala do první realitky, která na mě vyskočila v googlu po zadání "krátkodobý pronájem". Sice jsem měla zájem o pronájem přes léto, ale paní mi rovnou řekla o několika zájemcích, co by chtěli již teď. A nabídku na jeden měsíc (čím kratší pronájem, tím je dražší) prostě nešlo odmítnout :-) 

Co mě k tomu vedlo? Hlavní výhodou jsou finance. 

Samozřejmě, jsou s tím spojená určitá rizika. Abych rovnou vyvrátila výše uvedené - cena je sjednaná včetně poplatků. Samozřejmě budu hlídat spotřebu, ale pokud se nebude jednat o vyloženě přestřelenou spotřebu (pěstírna marihuany? :-), tak to nikomu nevyúčtuji. Dále - necháváme tam veškerý nábytek (včetně kožených sedaček), spotřebiče, nádobí, dokonce i nějaké věci. Máme sice domluvenou zálohu, ale je to jen určitá částka (i když většinu spotřebičů z ní zaplatím :-)   

Kamarádi se mě ptali, jestli mi prostě nevadí, že v mém obýváku bude sedět někdo jiný. Já ale nevidím rozdíl, jestli tam sedí oni (kamarádi) nebo takhle "cizí" lidi... Vím, že bezdomovci by neměli na úhradu takového nájmu, a zkrátka předpokládám, že se ke mně nastěhují slušní lidi. Sousedům jsem řekla, že jsem krátkodobě pronajala byt a že pokud bude cokoliv podezřelého, ať mi volají :-) 

No a největší nevýhoda - samotné stěhování :-)   Mně to teda strašně baví, protože se u toho zbavuju spousty věcí. Třeba jsem nějaké krabice táhla do tohoto bytu, když jsem se do něj stěhovala, a teď bych je zase táhla zpátky. Tak jsem je rovnou odnesla na Bazárek (zmínka zde). 




Něco jsem roztřídit nestihla, tak to manžel musel odvézt s tím, že zpátky do bytu to již nepotáhneme, jelikož za ten měsíc, co budeme pryč, to všechno vyřídím / prodám / rozdám, atd. :-)

Uvidíme za měsíc, jak to dopadne :-) Držte mi prosím palce!

S.





Komentáře

  1. A kde budete teraz byvat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My to máme takové zamotané :-) Teď v bytě, který jsme měli zrekontruovat v průběhu měsíce března/dubna (což se nám krásně hodí), a který se bude pak také bude pronajímat :-) S.

      Vymazat
  2. Tedy musím říct, že smekám a nesmírně obdivuju tvůj přístup k životu a myšlení. Já jsem se teď taky potýkala s výpovědí z mé strany a hledání další práce atd. No a nejdřív sem z toho byla na prášky a hledala na tom jen to špatné, ale musím říct, že tvůj přístup je úžasný. Neměla bych to brát špatně. A najít si jiné možnosti a přístupy. Opravdu, klobouk dolů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :-) Já si říkám, že ať se děje cokoliv, tak je to vždy k dobrému, anebo že to naopak mohlo být ještě horší, takže mám být vlastně ráda :-) Výhodou je, že já opravdu nejsem zvyklá sedět na jednom místě, jakože i vnitřně jsem tak nastavená. S.

      Vymazat

Okomentovat