Můj kožený základ

Na chladnějším počasí mám ráda to, že při výběru toho, "co na sebe" strávím velmi málo času :-)   (v létě mám podstatně větší výběr bot a barevných kabelek - a rozhodnout se je velmi těžké)


Na podzim / v zimě víceméně vždy mám na sobě kozačky (černé nebo hnědé) k sukni, (případně černé kožené boty ke kalhotám), černou nebo hnědou koženou kabelku a černé nebo hnědé kožené rukavice. Pak už jen kabát a šaty a je to :-) 


Se sháněním kozaček mám OBROVSKÝ  problém. Kdo máte malou nohu a přitom široká lýtka, víte, o čem mluvím. Tyto černé Geox se mi podařilo sehnat ve Fashion Aréně (přímo v prodejně GEOX). Hnědé v Humanicu (značka Vabene). 

Cena za kožené boty je sice vyšší, ale vyplatí se (navíc já vždy čekám na slevy). Běžně nosím kozačky 3 sezóny (pokud je nosím méně často, tak o dost více - například hnědé nosím málokdy). 

Rukavice si taktéž pořizuji jednou za několik sezón. Resp. mi je pořizuje maminka :-) Tyhle podzimní mám asi 4 roky. 


A tyhle zimní (mají fakt teplou podšívku) ještě déle :-)    Ozdobná mašlička na zápěstí je prostě ňuňu :-) 


Asi do svých 18-20 jsem nosila pouze "pletené" rukavice. Důvod byl jednoduchý - často jsem je ztrácela. Doteď mám trauma z toho, jak jsem ztratila hnědé kožené rukavice asi před 10 lety - v tramvaji jsem se posadila, sundala si rukavice, a pak jsem vystupovala a zapomněla jsem na ně. Samozřejmě mi z klína spadly a ujely v tramvaji dál. S věkem jsem se prostě naučila na tohle dávat pozor :-)

A proč jsem tomu věnovala celý příspěvek? :-) Tyto tři věci jsou pro mě na podzim / v zimě jako rituál  při oblékání :-)  Ano, i včetně přehození kabelky přes tělo (miluji cross kabelky). 

A jak to máte vy? :-)

S.


Komentáře

  1. Přiznám se, že nevím ani moc proč,ale kožené rukavice mi prostě nejak nejsou pohodlné , jedny doma mám a stejně je nenosím i když se mi to moc líbí, celý outfit to prostě krásně dotáhne dokonce

    OdpovědětVymazat
  2. Take si ráda připlatím za kvalitní kožené boty (hlavně tedy takové ty zákadní - právě jako černé kozačky), mám nyní jen jedny z CCC od Lasocki a jsou krásné, jednoduché a pohodlné.

    (Noa nesmím opomenout pochvílit kabelku na fotce, moc pěkná je.)

    Janina z Blogopisu

    OdpovědětVymazat

Okomentovat