Moji malý pomocníci ;)

V listopadu jsem si u Vivi přečetla článek, ve kterém si zmiňovala o přírodních houbách. O té doby jsem si tyto houby chtěla pořídit ;) Vzhledem k tomu, že brzo byly Vánoce, tak jsem si o ně řekla manželovi ;)



 Dlouho jsem vybírala, protože výběr je opravdu velký, ale nakonec jsem si řekla, že si objednám jen tyto dvě na zkoušku a kdyby něco, tak doobjednám. A svého výběru nelituju ;)



Musí se počítat s tím, že na obrázku na internetu houba vypadá trochu jinak než ve skutečnosti. Jde o to, že houby jsou přírodní a každá má trochu jiný tvar. Já jsem to moc neřešila, je mi to vcelku jednu, jak vypadá :)). 
Podobné houby jsem již měla ohmatané z obchodů, takže jsem věděla, že nemám čekat nic ultraměkkého, ale to jsem ani nechtěla. Jak už jsem zmiňovala v jednom článku, nemám ráda houby (a to samé i peelingy) na pohlazení. Chci mít jistotu a pocit, že je moje pokožka opravdu čistá. 
Výhodou je, že tato houba je z jedné strany jemnější než z druhé, takže vlastně podle části těla si houbu můžu otočit. 


Houbičku na obličej používám opravdu často, nanesu na ni čistící gel/pěnu a zbavím pleť od nečistot. Není úplně jemná, jak už jsem říkala, mně to nevadí, ale někomu by to vadit mohlo. Nedá se to srovnávat s naprosto hladkým povrchem... 


Houbu do sprchy používám jako klasickou žínku. Nanesu na ni sprcháč a promasíruju ji celé tělo. Po každém použití houbu důkladně umyju v teplé vodě (dělám to všechno ve sprše). 


Měla jsem zrovna štěstí, že na lovebio.cz zrovna probíhala akce na všechny houby, takže jsem je měla levněji ;)

Co vy a houby/žínky? Používáte? Jaké vám vyhovují?

A. 

Komentáře

  1. Mořskou houbu jsem si pořídila loni při dovolené v Řecku a musím říct, že jsem s ní spokojená. U nás je mají podle mě zbytečně předražené. Nejčastěji ji používám na smývání různých masek z pleti, s ni je to rychlovka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že já jsem se po nich na dovolených nekoukala nebo mi přišly zbytečné.. tak příště ;)

      Vymazat
  2. Kto vlastne pise blog? V pravom stlpci je napisane ze dve sestry a clanky su v jednotnom cisle. Ako to teda mate rozdelene? :-)
    KAVIAREŇ U MAČKY

    OdpovědětVymazat

Okomentovat