Moje denní ranní rutina - jsem doma ;)

Moje péče o pleť, v případě, že den trávím doma, je poměrně dost jednoduchá ;) Když jsem doma, tak se nelíčím, takže zabere fakt pár minut ;)

Čištění zubů mi z ranní péče zabírá asi nejvíce času ;) Kartáček na zuby používám již delší dobu od Swissdent. Dříve jsem používala Curaprox, pak mi slečna z Profimedu doporučila Swissdent a od té doby kupuju jen Swissdent. Je o něco menší než Curaprox, takže se mi s nim o dost lépe čistí zuby a i manžel si na něj zvyknul. Když jsem po delší době koupila Curaprox, tak ani jednomu z nás už to nevyhovovalo... Jednosvazkový kartáček používám na dočištění a na škrabku na jazyk jsem si hrozně zvykla. 
Občas používám elektricky kartáček na zuby. Teď neměl hlavici, proto vypadá tak divně :D




Jako první z péče pleť vyčistím a nanesu krém. Buď používám micelární vodu nebo tonikum. Micelární vodu střídám podle toho, co zrovna mám doma, teď je to od značky Bourjois. Je docela dobrá. Pokud necítím, že bych měla pleť po noci mastnou, tak použiju tonikum. 

Krém nanáším od značky Olay. Používám ho už delší dobu a vyhovuje mi.




Pokud nezapomenu, tak nanáším i oční krém ;). 


Jsem trošku závislá na balzámech na rty, takže na tuto péče nezapomínám. Nejraději mam Carmex, protože kolikrát už mě zachránil od suchých rtů, to ani nespočítám ;)


Většinou si ještě namažu ruce krémem a tím je moje ranní péče u konce... 


Co vy? Používáte toho ráno hodně?

A.

Komentáře

  1. Jen se zeptám, jaká je ta pasta na zuby ? Pokukovala jsem po ní minule v DM.
    Já mám teda ranní rituál trochu jiný, ale zaujali mě tvoje produkty ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co jsem vyzkoušela, tak ty pasty jsou moc fajn, ale teď mám whitening a moc mi nesedla, protože mi přijde taková kyselejší :( Ale ty ostatní jsou super :)

      A jaký máš ranní rituál? ;) Nemáš někde článek? Ráda si ho přečtu :)

      Vymazat
  2. Zrovna jsem chtěla napsat, že používám stejnou pastu na zuby a teď vidím, že se po ní Bezega ptá. Tak si dovolím také odpovědět. Chuťově příjemná, větrová, málo pění, zuby čistí průměrně. Stačí jednou za čas použít bělící pastu a jinak si obyčejný smrtelník v pohodě vystačí s touto. Za tu cenu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skvělá, ale teď mám whitening a ta je kyselejší, už bych si ji znovu nekoupila...

      Vymazat
  3. V mnohom sa zhodujeme. Už dlho chcem vyskúšať Planet Spa krémik :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat