Moje denní ranní rutina - jdu ven ;)

V případě, že jdu do práce, je toho více než jen u klasické ranní péče. Může to vypadat tak, že celý proces mi zabere hodně času, ale většinou to není více než 10-15 minut (ale mám vyzkoušené, že vše zvládnu i pod 10 minut, když zaspím :D).. 

Někomu můj postup může připadat trošku nelogický, ale mně to tak vyhovuje a zvykla jsem si na to ;)

Nikdy si nečistím pleť ani nemaluju s rozpuštěnými vlasy, takže si nejdříve ze všeho udělám culík nebo vlasy sepnu skřipcem. 


Dále si pleť vyčistím tonikem nebo micelární vodou. 


Vyčistím si zuby. 


Pokud používám bázi pod make-up, tak už nepoužívám krém. Bázi Dermacol mám moc ráda a mám ji doma skoro pořád. Bázi od Rimmelu Stay Matte jsem měla v časopise jako dárek a musím říct, že mi docela vyhovuje. 


Make-up si vybírám podle nálady a podle toho, co se bude přes den dít. Guerlain si trošku šetřím, takže častěji je to make-up od Bourjois, který je perfektní ;)


Korektorem zakryju nedostatky, je-li to zrovna potřeba. Catrice Camouflage většinou používám na kruhy pod očima. Aknecolor používám v případě, že mám pupínek, perfektně kryje. Dermacol taktéž většinou používám v případě pupínku.


Jako bázi pod oční stíny nejčastěji používám Color Tatoo, protože opravdu vydrží celý den. Pokud zaspím a nestíhám, tak si ani nedávám jiné stíny a nechávám jen je. 


Pokud mám čas, tak si vyberu nějaké stíny. Vhledem k bázi Color Tatoo je opravdu jedno, jaké stíny použiju, protože vím, že prostě celý den se ani nehnou!


Černou tužkou si orámuju oko a ušní tyčinkou lehce rozmažu. 


Na projasnění, do koutku oka většinou používám buď rozjasňovač od Catrice nebo stín Benefit. 


Bronzer používám skoro vždy, jsem bez něj totiž docela bledá :/. V současné době mám bronzer od Rimmelu, Avonu, e.l.f. a vzorek Essence. Všechny mají trošku odlišný odstín, takže používám podle příležitosti. E.l.f. se docela na sluníčku třpytí ;)


Nezapomínám na pudr. Konečně jsem našla skvělý pudr Rouge Bunny Rouge, takže nejčastěji používám právě jej. 


Sáhnu po nějaké řasence a namaluju si řasy :). Big Daring od Avonu používám nejméně, psala jsem na ni recenzi, je moc dobrá, ale blbě se odličuje, a to mě na ní moc nebaví. Řasenku od Astoru nyní používám nejvíce. 


Tvářenku vybírám podle očních stínů ;) Trio z H&M mám moc ráda, protože ty tři odstíny jsou odlišné a když třeba někam jedu, mám všechny pohromadě :). Tvářenku od Artdeco míchám dohromady, dělá moc pěkný odstín. S sebou ji ale nosit nemůžu, mám na jen plastové víčko, které není nijak pevné.  Tvářenka Bourjois je moje stálice, tu mám s sebou každý den a už mám asi třetí balení.


Na závěr si dám rtěnku nebo lesk na rty podle očních stínů a tvářenky :). 


Při odchodu z koupelny si vždy namažu ruce krémem. 


A na závěr voňavka a může se jít do práce nebo prostě jinam ven ;)


Co vy a denní rutina? ;)

A. 

Komentáře

  1. Tak ti teda nevím 15minut, tohle vypadá na půl hodinky :))) Ale máme stejný postup rituálu :) jen báze moc nedávám takže já bych tam měla ještě oční krém a denní krém a ruce krémuji většinou až v autobuse nebo za pochodu na autobus, doma už to nestíhám. Jinak krásné fotky, nádhera :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za pochvalu fotek ;)

      No, někdy to zvládám i pod 10 :D.. Ono se to nezdá, ale když to fakt člověk dělá každý den... A ráno si tento proces rozhodně nijak neužívám, vše dělám rychle a automaticky :D, takže to pak jde pěkně rychle ;)

      Vymazat
  2. Super, mám to víceméně podobně :). Jinak pěkná zásobička Colortatto :).
    giveaway: laleitr.blogspot.cz/2015/02/giveaway-o-2-balicky-essence.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já mám zatím jen dva kousky, to není tak moc ;)

      Díky :)

      Vymazat

Okomentovat