Knihy (nejen) pro děti

Dnes navážeme na sobotní příspěvek sestry o knihovnách. Knihovny zbožňuji stejně jako ona. Ovšem pro svoji princeznu si knihy občas kupuji... Důvody jsou jasné: jsou na delší "použití" než na jedno přečtení, malá je může poničit (ačkoliv se to moc často neděje, tak se to stává), určitě je využijí další děti :-) 

V poslední době mám velkou radost z následujících knížek:






1. Neposlušná kůzlátka a jiné pohádky. Máme ještě stejnou knihu s jinými pohádkami. 



Kupováno v Levných knihách a byla to super koupě. Princezně jsou necelé 2,5 roky, ale tuhle knížku má hodně ráda. Párkrát jsem obrázky jmenovala sama, a teď už to "čteme" spolu. 

Velkým plusem jsou krásně barevné obrázky se spoustou detailů - malou baví se na ně prostě dívat a hledat ty drobnosti. 



Když ani já nevím, co to přesně je, tak vzadu jsou "vysvětlivky".



Malou baví se jen tak dívat na obrázky a vše pojmenovávat.





2. Říkadla. 

Přiznám se, že moc říkadel neznám :-) A tak jsem hledala jednu knihu, která by obsahovala většinu. Samozřejmě mám doma takové ty malé knížečky, kde jde hlavně o obrázky, ale chtěla jsem něco "sofistikovanějšího" :-) 

A opět Levné knihy. 







3. 7 návyků šťastných dětí

Tohle je spíše pro starší děti :-) A také dospělé :-) 




Přiznám se, že 7 návyků skutečně efektivních lidí jsem "zkoušela" číst aspoň 3x, poslechla jsem si audioknihu, ale pokud se mě zeptáte, které to teda jsou... tak NEVÍM. Ačkoliv to má spoustu ocenění, pro mě je to takové blá blá blá, ze kterého si nic nezapamatuji. 

OVŠEM! Tato kniha pro děti (kterou "upravil" syn autora publikace pro dospělé) je něco úžasného. Díky pohádkám si konečně pamatuji, o které to návyky jde :-) 



Opět velkým plusem jsou krásné obrázky, které malou baví už teď.  



Starší děti s knihou mají víc pracovat. V knize je i návod, jak. 



Recenze mluví za vše. 



V knihkupectvích se také prodává 7 návyků šťastných teenagerů (nebo tak nějak) - a to rovnou říkám, že já bych nezvládla :-) Obdobné knihy miluji, ale... No schválně - sami si ji prolistujte :-)  Podle mě není úplně čtivě napsaná.  (A mimochodem, v nějaké kapitole jsou i moudra o sexu, tak nevím, jestli je vhodná jako dárek (o tom má rozhodnout pouze rodič). 

Jaké knihy teď letí u vás doma? (a nemusí být dětské :-) 

S.

Komentáře