All you need is LOVE!

Minulou sobotu byl Valentýn a na Instagramu se roztrhl pytel s fotkami kytek, romantických snídaní/obědů/ večeří, případně dárků.. A já jsem se (asi jako každý rok) zamýšlela nad tím, proč se to tolik prožívá.. Ačkoliv to může znít naivně, tak mě prostě víc potěší kytka/jakýkoliv dáreček mimo svátky, prostě jen tak.. Protože na svátek se většinou nějaký dárek očekává, tak to zase takové překvapení není.. 
Ale co je více k zamyšlení, to je opravdu potřeba, aby byly všude plakáty, srdíčka a reklamy, jinak si na vás partner nevzpomene...? To je pak k zamyšlení... 





Můj manžel vyloženě na vymyšlení krásných romantický gest nemá čas.. pracuje a já to naprosto chápu. Ale dokáže mě dokonale překvapit... jako například:
Už jste se asi mohli všimnout, že mám ráda R. Vaňka a jeho kuchařky. Tak když vyšlo Snadno a rychle, tak jsem hrozně chtěla na autogramiádu, jenže bohužel manžel zase pracoval a když pro mě přijel, tak už bylo pozdě a zapomněl na to.. Věděl, že jsem z toho byla dost smutná, ale tak nedalo se nic dělat.. No, a tak jednoho dne přijel domů, tvářil se hrozně záhadně a říkal, že pro mě něco má.. A přinesl mi všechny moje kuchařky od R. Vaňka jim podepsané ;) Říkal, že ho to trápilo, že věděl, že jsem na autogramiádu chtěla, tak volal do Prakulu, domluvil si s Vaňkem schůzku a všechny kuchařky nechal podepsat :D Což vlastně bylo lepší, než kdybych byla na autogramiádě, protože tam nestála stovka dalších lidí čekajících na podpis, takže mám ve všech kuchařkách milé vzkazy ;)

A mimochodem to je k tomu, že si občas spolu vybereme nějaký recept a nevařím jen já, ale my oba :))


Romantické snídaně dělám spíše já, ne manžel, ten spí :D Ale opravdu k tomu nepotřebuju Valentýna...


K tomu, abych si s manželem udělala hezký večer a dala si víno, taky nepotřebuju Valentýna ani jiný svátek, nám stačí, že je třeba sobota :))


Stejně tak jako když se mně/manželovi něco líbí, tak prostě strašně neradi čekáme na nějaký svátek.. ;)


A když byl manžel v Anglii, tak ví, co mi přivézt ;)


A kytka prostě potěší vždycky ;)


A co vy a romantická gesta? A jaký máte vztah k Valentýnovi? Nebo slavíte 1. máje...? ;)

A.

Komentáře

  1. Tak to s těma kuchařkama je krása :-).. já musím říct, že jsem spíše takový suchárek a na romanťárny si moc nepotrpím, ale když jednou za čas přítel příjde s kytkou nebo si zajdeme na večeři, popřípadě něco uklohníme doma, tak mám radost :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak, není potřeba nic velkého, i drobnost potěší ;)

      Vymazat

Okomentovat