Abych měla radost, nemusím utratit tisíce ;)

Musím říct, že tento rok jsem byla až sama překvapená, že mě zimní výprodeje tolik nelákaly. Neříkám, že jsem se nebyla podívat po obchodech, ale prostě nijak jsem neměla zapotřebí si nic kupovat. Ono je to taky tím, že jsem začala platit hypotéku, a pak člověk o penězích přemýšlí o dost víc :). Ale přeci jen malé radosti jsou potřeba. 

Krásné srdíčko jsem koupila původně do obýváku na ovladače a malé drobnosti, ale zatím se pohybuje všude možně po bytě :))

Na svícen jsem se dívala už tak před rokem a pořád jsem si říkala, že ho přece zase tolik nepotřebuju, ale je to nejlepší kup měsíce ;) Ten svícen mám všude a pořád :) Strašně moc se mi líbí ;) 




Chtěla jsem novou řasenku, tak jsem z demo katalogu Avonu objednala tuto, která má být novinkou v dalším katalogu. A za mě teda ne :(, řasy sice prodlouží, ale absolutně nezahustí, takže mi nevyhovuje a musím ji používat v kombinaci s další řasenkou. 



Lak v odstínu Sheer Love byla skvělá volba, moc se mi líbí a ten gel efekt je moc pěkný. 


 Něco jsem si přeci jen ve výprodejích pořídila, a je to koženková sukně s krajkou z New Yorkeru. 


Pořád se kochám Malým princem, kterého jsem dostala k Vánocům ;)


Manžel mi v Marks&Spencerovi udělal radost a koupil mi plechovou krabičku se sušenkami z nové kolekce. No, ty sušenky zevnitř nejím, ty zbožňuje manžel, takže myslel i na sebe :D

Magnet ve tvaru cupcaku jsem si koupila spolu se svícnem. Je to taková malá roztomilost. 


Moje nová láska z Marks&Spencer - kešu máslo. To je taková dobrota! Kam se na to hrabe arašídové máslo...!!!


Tyto sušenky miluje můj manžel, ale i já ;) Ty pistáciové jsou nej. A nyní v Marks&Spencer jsou 1+1 za polovinu. 




Čím jste si udělali v poslední době radost? Už se taky těšíte na jaro? ;)

A. 

Komentáře

  1. Krásné potěšující drobnůstky. Těm pistáciovým sušenkám bych asi neodolala.. Ony ty spensrovský sušenky jsou všechny k sežrání. :)

    Pěkný den,

    Janina z Blogopisu

    OdpovědětVymazat

Okomentovat