Ze života :)

Tento rok si víc zapisuju a plánuju do DIY diáře. Mám lepší pocit z toho, že vím, co jsem jaký den dělala.. ;) Pak to není takové, že otevřu diář a zjistím, že jsem jen "smutně" byla v práci a nic víc se nestalo, takže se snažím psát i příjemné věci, které se staly nebo třeba filmy, které jsem viděla.


 
Jednoho dne, kdy jsem měla hodně špatný den a tedy ani nevařila, manžel rozhodl, že to bude večer burgerů a objednali jsme si ze Sweet 60´. To jsou TAK neuvěřitelně dobré burgery!!! Opravdu boží, takže jestli máte chuť na burger, tak vřele doporučuju!!!



Snažila jsem se do zimy přidat barvy. Lak Collistar je sám o sobě dost slabý a moc nevydrží, ale v kombinaci s lakem od Misshy drží ;). 


Já vanu doma nemám, takže jezdím na občasné vany k rodičům ;), a proto tam taky nakupuju pěny do vany.. aneb naučím se i relaxovat ;)


A potěšení od manžela... ;) 


Nakupování v Drážďanech se vydařilo. Sice jsem si nepřivezla milion tašek, nákupy byly opravdu povedené! ;)


Jeffery Deaver je pro spoustu lidi neznámý autor, ale když se řekne "Sběratel kostí", tak si spousta lidí vybaví příšerný film s Angelinou Jolie, který je napsán právě podle této knížky.. Jeho knihy jsou ale skvělé a již mám přečteny skoro všechny. Doporučuju, pokud vás baví krimi a thriller. 


Miluju těstoviny!


Lívanečky pro manžela ke snídani ;) 


A on pro mě udělal domácí pizzu ;) Už se zdokonalil a je perfektní! (jak manžel, tak pizza :D) :)


Lak Illamasqua není žádný zázrak, bez topcoatu vydrží tak 1-2 dny.. 


Už se moc a moc těším na jaro. Zimu prostě nemám ráda :(, to šero je ubíjející :(.. A co vy? Těšíte se na jaro?

A.

Komentáře