Primark, T.K. Maxx, Xenos - drážďanské new in!

To, že chceme jet na slevy do Drážďan jsme věděli ještě před Vánoci, jenže bohužel skoro žádný termín se nám to nehodilo, takže jsme se rozhodli jet 16. ledna, v pátek. Usoudili jsme, že v pracovní den nebudou takové návaly.. a nebyly ;)

Já jsem se těšila hlavně do Primarku, T.K. Maxxu a Xenosu. Jsou to tři obchody, ve kterých vždycky něco koupím ;). Bohužel ten den rozhodně nebyl podle mých představ, ale i tak jsem koupila dost věci. Tak se na to podíváme?

Hned na první fotce vidíte koš, který jsme s manželem koupili na přikrývku na postel. Vždycky ji totiž hodíme buď na židli nebo na zem, tak bylo na čase pořídit ji místečko. A v T.K. Maxx byl perfektní koš ;)


V Primarku bylo docela dost slev, takže dvě velké tašky mě ani nepřekvapily ;).  Krásná vánoční taška s jelenem za 50,- centrů musela být moje :). Nové válenky jsem již také potřebovala, ty moje, co nosím, jsem už 3x prala a taky podle toho vypadají, navíc mají prošoupanou podrážku. Tyhle byly ve slevě. 

Bílý obal na sluneční brýle s mašličkou je jediné, co na této fotce nebylo ve slevě. Líbil se mi. Kupuju si levnější sluneční brýle a jsem zvyklá je jen tak házet do kabelky, tak alespoň budou mít nějakou ochranu. 
Svíčka v krásném obalu byla zlevněná na 1 EUR, tak jsem ji vzala ;)



Malé dětské peněženky na drobné byly taktéž zlevněné, takže jsem je tam nemohla nechat ;)


Kosmetickou taštičku na šminky jsem taktéž musela mít. Zlevněná na 2 EUR. A moc se mi líbilo zrcátko, které je na zadní straně taštičky. Docela často se totiž chci podívat, v jakém stavu mám rty nebo jestli se mi neleskne pleť a v tomto případě nebudu muset vyndavat zrcátko.. ;) 



Následuje klasika, bílá trička, ponožky, punčocháče. Koupila jsem i stejnou košili, jak jsem koupila minule. Je to skvělý kousek! ;)
A taky jsem tentokrát koupila "plyšové legíny ;)




A maličkosti.. Silikonová pečící nádoba na chlebíky. Krabička Maison byla ve slevě, takže tu jsem taky musela mít. Srdíčková lepítka za 50 centů, barevné pinetky a kleštičky na kůžičku. 




Dětské věci se v Primarku opravdu vyplatí nakupovat. Je tam toho hromada a je z čeho vybírat. Toto tričko se sukničkou jsem koupila neteři za 2 EUR. 


Tyhle boty jsem si v Primarku zase ve slevě koupila za 3 EUR. Líbil se mi vzor, kožíšek vevnitř i ty boží tkaničky :). Moc sportovní boty nenosím, ale tyhle se mi líbily ;). 



Obchod Xenos ja fakt můžu. Už minule jste mohli vidět roztomilé hrníčky, misku a talířek, tak tentokrát jsme s manželem dokoupili prostírání na stůl. Pro mě sovičku, pro něj ježečka ;)



Krabička Love is all you need byla zase za polovinu, takže volba byla jasná a rámečky na fotky jsme tam zase nemohli nechat :D



V DM jsem si na zkoušku koupila Ebelin štětec. Štětce na make-up nepoužívám, takže jsem zvědavá, jestli mi bude vyhovovat. 


V Deichmannu jsem si koupila kožené lodičky od jejich značky 5 th Avenue. Zlevněné na 30 EUR. Nové lodičky jsem už dost potřebovala a tyhle jsou opravdu hodně pohodlné!




A co vy nákupy, udělali jste si něčím radost? 

A. 

Komentáře

  1. Naprosto dokonalé věci sis pořídila, moc závidím! V Primarku jsem ještě nikdy nebyla a moc ráda bych se tam podívala, ale bohužel nemám s kým :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba jednou naplánujeme společný nakupovací výlet ;)

      Vymazat
  2. Díky za článek! Chystám se do Drážďan už několik let, byla jsem tam naposledy o vánocích 1986, haha. Uvítám proto všechny tipy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že až se tam jednou zase podíváš, tak se tam budeš znovu a znovu vracet ;)

      Vymazat
  3. Parádní nákupy, jen co je pravda. Hlavně se mi moc líbí jelení taška, peněženky a tenisky. Škoda že Drážďany jsou pro mě hodně z ruky a nejsem si jistá, jestli vídeňský Primark za to stojí..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Primark ve Vídni je trošku víc neuspořádaný... Tady je to rozdělené do tří pater, ve Vídni je jedno... Ale co se týká zboží, tak je to vesměs stejné...

      Vymazat
  4. Ten koš vypadá úžasně, škoda,že jsem tam na něj nenarazila.Snad příště....

    OdpovědětVymazat
  5. No jéje! Akorát mám z toho chuť jít nakupovat :D (rozplývám se nad těma ponožkama sovičkovejma :D)

    Janina z Blogopisu

    OdpovědětVymazat
  6. Fakt moc pěkné věci, hlavně mě zaujala ta spousta taštiček, organizérů.. Já bych nevěděla co si do toho pak dát.. Krásné i oblečení pro děti a ty boty se mi taky líběji. Primark je fajn obchd ale je potřeba si dát občas bacha na některé věci, spíš oblečení protože extra kvalitu čekat nemůžem, spíš je to kus od kusu. Určitě se tam daji sehnat pěkné věci. Divím se že Primark neni u nás v ČR, když pro většinu národu je nejdůležitější že je to levný :-D ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já skoro všechny taštičky využívám ... ;)

      Já si tam oblečení nijak extra nekupuju.. přijde mi to předražené, když se podívám na tu kvalitu..

      A myslím si, že jednou v ČR bude i Primark.. ;)

      Vymazat
  7. Myslím že brzy bude jak v Čechách i na Slovensku. Také tam ráda nakupuji.
    Snad se brzy dozvíme na na http://tkmax.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat