Avon new in

Dneska vám ukážu, jaké novinky mám z Avonu :). Všechno je objednané z katalogu K1/2015 a Focus katalogu, který je dostupný pro Avon Lady. 

Právě kvůli Focus katalogu jsem vyzkoušela a zkouším dost věcí. Je to katalog, ve kterém jsou "promo" výrobky, tj. můžete je mít dřív, než jdou do prodeje. Avon Lady je buď zkouší samy nebo asi na ukázku zákaznicím. Totiž z tohoto katalogu můžete objednat ode všeho pouze 1 ks. 

Já jako Avon Lady nepracuju, objednávám pro sebe, případně pro kolegyně z práce :D

Byla jsem hodně spokojená s černou tužkou Avon, takže tentokrát jsem se zásobila. Koupila jsem tužky rovnou tři (neobjednávám pokaždé...). Pravdou je, že jinou než černou tužku vůbec nepoužívám, proto ta zásoba. Navíc se líčím v podstatě každý den do práce, takže nějaká spotřeba je ;).

Vybrala jsem odstíny Blackest Black, už jsem ji měla, a právě tato tužka rozhodla o tom, že se jich koupím víc. Dále Boldest Black tužka. A poslední, v katalogu to pojmenovali gelové oční linky, já tomu prostě říkám černá tužka :). 

Doufám, že mi tato zásoba nějakou dobu vydrží, protože zrovna tuto položku nerada kupuju. 




Dále jsem si objednala dvoufázový odličovač solutions. S odličovači dost experimentuju. Na oči mi dost vyhovují od Missha, ale na obličej pořád zkouším. Tento jsem zatím vyzkoušela jednou na celý obličej včetně očí. Musím říct, že odlíčil opravdu docela dobře, ale je mastnější. V létě bych se asi zbláznila, ale v zimě mi to zase tolik nevadí. Ale po jednom použití se nějak moc hodnotit nedá. 


Objednala jsem si dva vzorečky rtěnky, která bude aktuální až v příštím katalogu. Je to Rtěnka Ultra Color Indulgence, odstíny Plum Verbena a Spring Lilac. U těchto odstínu si vždy kupuju vzorečky, protože jinak celou rtěnku prostě nevyužiju. Jsem spíše milovník nude odstínu. 


Ale po vyzkoušení těchto vzorečků vím, že bych si asi tuto rtěnku v plné velikosti nekoupila. Sice je krásně krémová a barva je taky moc fajn, ale hodně zvýrazňuje šupinky na rtech, což v zimě není fajn... :( A navíc nic moc nevydržela. Stačilo se najíst a byla úplně pryč.. fakt, jako kdybych si na rty ani nic nedávala... A navíc se rozpíjí.. Takže za mě ne.. 



Pěnu do koupele jsem vzala vlastně jen tak, protože byla za 20,- Kč při objednání na určitou částku :) Vypadá moc hezky a hezky voní ;)



Novou voňavku Ultra Sexy Pink jsem zase vzala do práce a byla z Focus katalogu. Nechce se mi tam nechávat dražší voňavky, takže takhle to bohatě stačí ;). Jo, a taky je roztomilá :D Voní krásně sladce - je to směs maliny, pivoňky a mošusu :).




A co vy? Pořídily jste něco? 


A. 

Komentáře