Ze života ;)

Zima se blíží, jsem ráda, že prozatím není sníh ;) Prosinec se mi zdá hektický, a tak proč si ho nezpříjemnit ;)

Můj oblíbený hrnek a "tofík" :)


Tchibo čím dál častěji dává dopravu zdarma, takže toho využívám ;)


Vyzkoušela jsem bešamelový základ, který jsem měla v Brandnooz boxu. Musím říct, že ačkoliv tyhle polotovary nekupuju, tak je docela dobrý a posloužil mi pro rychlé lasagne :).


Po hodně dlouhé době jsem byla se ségrou na running sushi a moc jsem si pochutnala.


A vařila jsem zase doma a fazolky milujuuuu :)


Iphone 6 poctivě čeká na Vánoce :)


V Balee je nový balzám, pro který si asi půjdu :) Zrovna mi dva došly :)


Tuto knihu shání hodně z vás, narazila jsem na ni v knihkupectví na Národce, v Quadriu. Nakonec jsem ji nevzala, i když jsem o ní dost přemýšlela. 


 Nákupy v Primarku jsem taky pojala vánočně :D


Kuchařka z Lidlu je skvělá ;)


Vánoční stromek v Praze je krásný, o dost hezčí než minulý rok ;)



Jak se vy připravujete na Vánoce?

A.

Komentáře

  1. Pozývam ťa k nám na nasu úúúžasnuuu suťaž.. urcite sa mrkni :) Výhra je naozaj hodnotná :) LIPSTICKS JUNGLE GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  2. Body na kucharku z Lidlu zbieram tiez. Este mi chybaju dva.
    Biela Mačka

    OdpovědětVymazat
  3. Balea balzám mám krásně voní a TOFÍKY milujuuuuuuuuu <3

    OdpovědětVymazat

Okomentovat