Vánoční inspirace a můj wishlist ;)

A je tu čas na vánoční inspiraci! Tento rok toho nebudu psát tolik, protože jsem napsala obrovský článek minulý rok a protože je toho stejně všude plno ;)  Článek si můžete přečíst zde.

Všechno, co jsem psala minulý rok stále platí, nyní bych jen doplnila pár drobností a můj wishlist ;)

Pravdou je, že nemám ráda čekání a dárky ráda dávám v průběhu roku, takže když mám něco schovávat delší dobu (jako vánoční dárky), tak z toho moc nadšená nejsem. Moc se mi líbí styl manželových prarodičů, kteří si ke každému svátku dávají pusu ;). 

Ačkoliv dárky ráda dostávám, tak nejradši jsem, když si je koupím sama a nikoho s ničím nezatěžuju ;). Přijde mi totiž, že ačkoliv vždycky řeknu, že chci to a to, tak jakmile dojde k tomu, že se to fakt koupí, tak začnu váhat a řeknu, že vlastně nic moc nechci ;)





1. Tento rok mým největším přáním je rozhodně Iphone 6. Už ho mám pěkně doma, takže nyní jen netrpělivě čekám na Vánoce ;) (a to je ten důvod, proč nemám ráda čekání :D Měsíc mi bude věc nehybně ležet jen proto, že jsou Vánoce...)... K tomu taky patří kryty a fólie ;)

2. U Vivi na blogu jsem přečetla článek o mořských houbách, takže nyní je mým přáním dvě takové vlastnit ;)

3. Kuchařky mám moc ráda, dostala jsem je i minulý rok, tento rok nebude výjimkou. Už jsou koupené a schované ;) 

4. Mluvím o tom od minulého roku, ale ještě stále nemám koupenou podložku na cvičení. Nechci totiž klasickou jako na jógu, pilates nebo tak, ale potřebuju na zátěž, cvičím doma a podložku spíše potřebuju protihlukovou. 

5. Voňavky jsou každoroční klasikou ;)

6. Kabelka DKNY je mým malým snem a vím, že ji nedostanu ani si ji jen tak nekoupím, ale třeba někdy za pár let... ;)

7. Líbily by se mi misky ve tvaru srdíčka, ale je to další věc, nad kterou váhám ;)). 


Moje sestra již minulý rok psala článek o tom, jaké dárky nemá ráda. Mezi ně patří kosmetické balíčky, svíčky, hrnečky, knížky a dárky, které se nikam neřadí.. Já musím souhlasit s tím, že nemám úplně ráda překvapení, když někdo nezná můj vkus. Mám ráda kosmetiku, ale nechci dostat stíny, které nepoužívám, stejně jako například tuhé mýdlo. Mám moc ráda svíčky, ale člověk musí vědět, co mi voní a co ne. U knížek to mám stejné jako u sestry, miluju knihovnu a jen tak knížky mě moc nepotěší. Kuchařky, to je jiná ;) U hrnečků je to zase rozporuplné, mám je ráda, ale ráda si je vybírám sama ;). 

Jako inspirace určitě může posloužit i můj článek, co jsem dostala v roce 2013. Musím říct, že minulé Vánoce jsem dostala opravdu štědré dárky a jsem za ně nesmírně vděčná, protože bez nich bych si moc neuměla rok 2014 představit ;). 

Co vy a Vánoce? Už máte dárky nakoupené?

A.

Komentáře

  1. Dobré ráno! S telefonem jsem to měla stejně minulý rok, taky jsem měsíc čekala, ale má to prostě svoje kouzlo a aspoň se člověk těší a řekla bych, že i ta radost je pak větší ne? :) Docela mě zaujaly ty mořské houby, tak na ně kouknu a kabelku DKNY nejvíc doporučuju, jsou to skvělé, krásné, praktické kabelky. Na tu svou nedám dopustit! Hezký den! L. Salad by Leni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, na jednu stranu ano, ale neřekla bych, že v případě telefonu to natěšení se je tolik aktuální :D Telefon bych asi uvítala hned, je to technika, kterou bych třeba radši vyzkoušela hned a ne čekala, jestli je vše funkční ještě měsíc :) Ale to se nedá nic dělat.. :)

      Ty mořské houby Vivi tak strašně vychvaluje, až se mi jich taky zachtělo! ;)

      Jojo, taky u tebe tu DKNY pořád vidím a tiše závidím ;))))

      Vymazat
  2. Zrovna dnes jsem si také objednávala obaly na mobil z ebay. Vůně Nuit je úžasná, dostala jsem ji od přítele na valentýna pořádné balení a když si ji stříknu tak nic moc, ale když se rozleží. hmmm.. A Versace mám také ve svém wishlistu. Mám ted období, že na mě každá vůně smrdí, zkoušela jsem levné, drahé, obešla jsem snad všechny parfumerie a drogérie a vždy moje mamka, no to je z tebe smrad to je děs. Až právě Versace konečně na mě voní. Ještě jsem příteli říkala kup mě La vie belle, tak krásně na mě ještě před půl rokem voněla. A teď, no fujky.
    Krásný večer:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky objednávám obaly z ebay ;)
      podívej se na můj článek pár dnů před tím, mám tam skoro všechny svoje voňavky, třeba Tě nějaká zaujme ;)

      Vymazat

Okomentovat