Vánočně!

Tak jsem takhle v předvánočním období někde chytla angínu (což fakt není v tomto období těžké) a bohužel mám antibiotika :(. První tři dny jsem měla horečku, takže jsem v podstatě jen ležela a spala. Ale pak antibiotika zabrala a já jsem se rozhodla vytáhnout pár vánočních dekorací :). Nejsem velký zdobič, můj manžel, který teď pořád pracuje je rád, že je vůbec doma (kde pokračuje pracovat :(), takže nějaké dekorování ho zatím vůbec nezajímá :)). Takže jsem vyzdobila byt jen velmi skromně. 


Už dávno byt zdobí paní Andělíčková  na hvězdičkách. Tu už jste viděli v mých nákupech v Levných knihách. 




Vytáhla jsem svůj úlovek, který jsem koupila cca 2 roky zpátky :) Koupila jsem dva šálky, podtácky ve tvaru sušenek, koš a tác. Všechno bylo zapakatel, kupovala jsem to, když se rušila prodejna (a do dnes mě to mrzí) nahoře v Reserved na Václavaku, dělilo se to o patro s Mohitem, dneska je tam Sinsay. Ty šálky jsou malé, ale kdo pije malé espresso, tomu se to hodí (tudíž nám ano :D). Můžete do toho udělat i horkou čokoládu a dát si navrch šlehačku - já bohužel žádnou neměla :(. 





Co mi nejvíc dělá Vánoce doma, tak jsou vosky, svíčky a jejich vůně. Od sesterského Ježíška jsem si přála novou aromalampu, do které bych mohla dát celý vosk a nedrobit ho :). 




Tento svícen je od Coca-Coly a na Vánoce ho vždycky ráda vyndám a vystavím ;)



Tuto ozdobičku mám od táty a jako jedinou ji vůbec neschovávám, mám ji jako dekoraci po celý rok!



Nemám ráda vánoční kořeněné čaje, ale obecně mi trošku kořeněné vůně nevadí, takže moc ráda používám krém na ruce od Alessandro - Christimas Time.. Skvělá vůně a hydratace ;)



Že není sníh mi nijak moc nevadí, takže v podstatě se dá říct, že předvánoční období si v rámci možnosti (angíny) užívám ;)



Co vy? Už jste se dostali do vánoční nálady nebo pořád ještě ne? :)



A.

Komentáře

  1. Tak se hlavně brzo uzdrav , snad to bude lepší :) Moc se mi líbí tvé Vánoční doplňky, úplně mě to na ty Vánoce naladilo a už se jich nemůžu dočkat :)

    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat