Vánoce 2014

Vánoce trávíme společně s rodinou, a když máte tu rodinu větší, tak jsou holt Vánoce na víckrát, podle toho pak vypadají i dárečky ;)

Tento rok jsem měla jedno největší přání, a to Iphone 6, ten jsem taky dostala, o ostatních dárcích jsem většinou věděla, protože s manželem nakupujeme společně a v rodině si to většinou řekneme. Překvapení mám ráda jen v případě, že si je člověk naprosto jistý, že z toho budu mít radost.. ;) Některé dárky dostáváme společně s manželem, takže něco jsem ani nefotila, stejně tak jako ponožky apod... :))

Nemám ráda novou techniku nebo obecně nové, protože jsem prostě konzerva a mám ráda věci, na které jsem zvyklá, ale můj Iphone 4 putoval k mamince, takže jsem klidná, že je v dobrých rukou. 


Evidentně manželova babička se svojí sestrou dělaly objednávku v Oriflamu, protože z toho jsem dostala hromadu ;) Já jsem spíše z "katalogové" kosmetiky na Avon, ale nevadí mi vyzkoušet nové produkty. Řadu Milk&Honey znám, hezky voní. A sprcháč či peeling se vždycky hodí. Potěšil mě i set čtyř kouzelných kelímků, které docela často používám ;)


Voňavky jsou taková každoroční klasika. Běžně si voňavky nekupuju, vždycky čekám na Vánoce/narozeniny :) A ono mi to bohatě stačí. Jsem prostě na sladké voňavky, o tom jste se mohli přesvědčit v mé sbírce voňavek. My Honey mi manžel koupil už na Dnech Marianne. Nuit od Bosse jsem dostala ve vzorečku zase na Dnech Marianne a zalíbila se mi natolik, že jsem chtěla plné balení. Tchýně mi koupila rovnou v setu s tělovým mlékem. Musím říct, že ačkoliv normálně tyhle sety nemám ráda, protože tělová mléka obvykle smrdí alkoholem, tady se to opravdu povedlo a voní opravdu příjemně! Trésor Midnight Rose od Lancomu byl dárek od manžela a prý od teď je to jeho nejoblíbenější vůně ;) Pravdou je, že voní fakt nááádherně! ;)


Aromalampu, do které se vejde celý Yankee Candle vosk bylo moje přání od ségry. Měla jsem totiž malou lampičku, do které jsem vosk musela nadrobit, takže to bylo všude :(. 


Hrnek jste mohli vidět v nákupech z brněnského Tigeru. Tak tady už je vidět v akci ;). 


Bez kuchařek by to nebyly Vánoce :D. Apetit edici jste už viděli v nákupech na Dnech Marianne. Snadno & Rychle od Vaňka jsem prostě musela mít a musím říct, že ta kuchařka je fakt skvělá!! Chápu, že receptů je plno i na internetu, ale já mám prostě ráda papírové kuchařky :). 


A už se lepítkuje :D Bude se vařit!! ;)


Na velkou obrazovou knihu Malý princ jsem se jen chodila koukat do knihkupectví, ale prostě já knížky nerada kupuju, protože je mi za ně líto peněz (jsem "knihovní" typ).  Takže mě potěšila babička manžela :). Už se moc těším, až ji jednou budu číst se svým dítětem :). 



Manželova maminka nám s manželem koupila tuto lampu. Ona totiž ví, že jsem si jí kochala u ní doma :D. Zatím vymýšlím, kam ji dám.. nejraději bych ji šoupla do koupelny, protože potom, co v hotelu, kde jsme s manželem měli svatbu, byla nádherně podsvícená koupelna a já si ráno dávala sprchu ve fialovém světle, tak o tom sním i u nás doma... ;)


Od babičky jsme dostali podobný set "Itálie" jako minulý rok :) 


Potom, co jsem přečetla článek u Vivi, tak jsem tyto houbičky prostě musela mít. Malá už je vybalená a odzkoušená, je skvělá! ;)


Překvapením pro mě byla krabice z L´Occitane. Z této řady jsem již nějaký vzorek měla a byl dobrý, tak se těším, až vyzkouším víc ;). A ty krásné krabice!! ;)



Ještě jsme s manželem dostali Scrabble. Už jsme i hráli ;). 


A co jste dostali vy? :) Pochlubte se! :) Tyto články miluju, ráda se podívám na cizí věci :D

A. 

Komentáře

  1. Teeda krásné dárky všechno se mi moc líbí, kosmetika jasně boduje, telefon též a kuchařky jsou super, no asi všechno je super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to su same krasne darceky ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Samé super dárky!! iphone 6 je super, já jsem si o prázdninách kupovala nový 5s a jsem moc spokojená.
    A knihy miluji, teď hlavně o make-upu a severské krimi, ale přemýšlím i o kuchařce od Jamieho O.
    Co jsem dostala k Vánocům já mám v článku na blogu .. :))
    www.sarkazelena.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky ;) Já už jsem právě iphone 5 nechtěla.. Měla jsem čtyřku a byla jsem spokojená.. od pětky se zase tolik nelišila.. A teď i ten větší display se mi moc líbí :)

      Podívám se, díky ;)


      Vymazat
  4. jééé tady byl někdo moc hodný :) takové krásné dárečky :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat