Tekuté předplatné!

Nedávno na mě vyskočila reklama na "tekuté předplatné". Jde o projekt Dvě deci. Je to vlastně předplatné na dvě láhve vína každý měsíc. Výhodou je, že vína jsou vybrána francouzským sommelierem Jean-Michel Delucem a nejsou běžně dostupná, takže se nemůže stát, že si obdarovaný zrovna před měsícem koupil stejnou láhev... Koupit vína si pak můžete pouze pokud jste předplatitel.




Vy navolíte, zda obdarováváte nováčka nebo velkého znalce vín.

Předplatné můžete koupit pouze na 1 měsíc, ale můžete rovnou i na 3, 6 nebo 12 měsíců. Samozřejmě, aby to bylo jasné, 499,- Kč stojí předplatné na měsíc právě pokud to je na 12 měsíců. Takže pokud jste si jisti, že obdarovaný je milovník, tak je to vhodný dárek. 

Jsou dvě verze: čas radosti - rodina, "běžný smrtelník" a čas zralosti - znalec, majitel vinného sklípku. Buď se balíček může doručovat na danou adresu za 80,- Kč/ 1 balíček nebo se může zadarmo vyzvedávat na Praze 6. 

Jinak na 1 měsíc to stojí - čas radosti 599,- / čas zralosti 1099,- Kč. Na 3 měsíce 559,- / 1059,-. Na 6 měsíců 519,- / 1019,- a na 12 měsíců 499,- Kč / 999,- Kč.

Tady se můžete podívat, jaká vína již byla v předplatném. 

Já se přiznám, že mě tento nápad docela zaujal. Ačkoliv někomu může připadat, že láhev za 250,- Kč je drahá, tak pravdou je, že pokud jedete někam za lepším vínem, tak to zase taková pálka opravdu není.. 

Kdyby toto předplatné bylo vyloženě pro mě, tak by mě to asi moc nepotěšilo, protože je tam opravdu často červené víno, které já moc ráda nemám, nechutná mi, ale třeba vím, že mého manžela by takový dárek potěšil ;)



Zaujal vás takový dárek?

A.

Komentáře