Rodina je nej!

Každý svátek, který trávíme s rodinou si uvědomuji, jaké to máme štěstí, že to dopadlo tak, jak dopadlo.

Moje rodiče jsou spolu přes 30 let. Jak mají krásný vztah jsem psala zde.



My jsme s manželem sice "pouhé" tři roky, ale máme spolu krásnou dcerku. Sestra se letos také vdávala.


Přijde mi, že v 6 lidech (+ 1 dítě, později určitě více) jsme kompletní rodina. Když jsme dříve trávili Vánoce ve 4 (jen s rodiči), tak mi to přišlo takové trochu smutné. Jakoby něco chybělo. Teď už několik let takový pocit nemám. 

Nejvíce se mi líbí, že jsme každý úplně jiný. Ale dohromady tvoříme jeden celek. 

Přeji vám, abyste měli každý rok podobný pocit. Je to úžasné! :-)

S.





Komentáře

  1. Ja jsem se pred par dny po ctyrech letech rozesla s pritelem a musim rict, ze opravdu, kdyz pominu zdravi, je rodina nejvic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě mrzí. Na druhou stranu, teď máš o to větší šanci potkat někoho, s kým opravdu budete rodina :-) Držím palce! S.

      Vymazat
  2. svátky jsou nejkrásnější strávené s rodinou :) máš pravdu, je to krásný pocit! :)

    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ono podla mna práve malé deti robia tu atmosferu vianoc inu. My ked sme boli maličkí, tak boli tie vianoce také iné ako teraz ked sme už dospeli. Teším sa už na tie buduce, ktoré budeme sláviť už s drobčekom :

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si užijete :-) Drobeček bude hlavní bod zájmu všech :-)

      Vymazat

Okomentovat