Pusheen aneb Já, košišta!

Tento článek a tip na knížku je pro stejně infantilní osoby, jako jsem já! Aneb Já, košišta! :))
Pusheen asi dost z vás zná z messangeru na Facebooku, já košištu miluju :D

Poprvé jsem tu knížku viděla, když jsem s manželem byla v Brně a jen po prolistování knížky jsem měla úsměv od ucha k uchu :) Ale nekoupila jsem si ji. 

Asi před týdnem byl manžel na jakýchsi vánočních nákupech beze mě, protože skončil dřív v práci a večer mě čekalo překvapení! Košišta!! No, zařídil si pěkný večer, protože celý večer jsem za ním chodila s tím, že jsem košišta/pteromicka/a ťuťuňuňu :D 

A musím vám říct, že ačkoliv je to fakt dětinský, tak knížka fakt zvedne náladu :) A zjistila jsem, že nejen mně, protože po tom, co jsem dala fotku na Instagram, tak si ji pár dalších lidí taky koupilo :))













Knížku Já, košišta můžete koupit v běžných knihkupectvích, ofiko stojí 199,-, ale všude probíhají nějaké slevy či máte studentskou slevu, takže si ji můžete pořídit i levněji ;)

Znáte košištu? :)

A.

Komentáře

Okomentovat