Projekt 333 - aneb minimalistický šatník

Nedávno jsem narazila na projekt 333 (zde), který mě velmi zaujal. Pokud se Vám stává, a to docela často, že po ránu stojíte před skříni a nevíte, co na sebe, tak by Vás taktéž mohl zaujmout. 

Jedná se o to, že každé 3 měsíce vyberete 33 kusů oblečení, bot a doplňků (ano, včetně doplňků a bot!!!) a ty v průběhu celých 3 měsíců kombinujete. 




Nepočítají se do toho šperky, které nosíte pořád (např. snubní prstýnek), uniforma (pokud máte do práce), pyžamo (nebo cokoliv na spaní), spodní prádlo a domácí oblečení. 

Neuvěřitelné, že?  

Na můj vkus je teda 33 moc málo (já přece peru asi jednou za měsíc, a to by mi 100% nestačilo), ale princip je jasný. Akorát místo jednoho černého trička s dlouhým rukávem jich mám 5 :-)   (ano, černá je má oblíbená barva, o to více barevných doplňků mám).

Někdo jiný si vybral 37 věcí, které pravidelně obměňuje (a nejsou v tom doplňky):

pinterest.com

Musím říct, že od doby, co obdobnou věc provozuji, opravdu nemusím stát po ránu u skříně s tím, že nemám, co na sebe. Do toho dodržuji ještě jednou pravidlo... A to, že dva dny po sobě nenosím stejné oblečení (ano, mám asi x černých kalhot a x pouzdrových sukní - tudíž i když to může vypadat, že jdu oblečená "opět" v černé, tak každý den mám na sobě něco jiného + jiný doplněk).

Díky tomuto systém například vím, že mám asi 5 modrých "svršků", ale jenom jedny modré kalhoty a jen 1 bílou sukni (což znamená, že to prostě matematicky nemůže vycházet... a že potřebuji modrou sukni :-)    (mám zažité určité barevné kombinace a prostě k modrý se mi hodí jen modrá a bílá... a červenou sukni nosím zásadně jen k černé :-))

Zkrátka, jedná se o zajímavý způsob kombinování oblečení. A můžete si být jisti, že své oblečení unosíte. A hlavně - po 3 měsících budete vypadat, že máte komplet nový šatník :-)  (kdo chce, může i po dvou měsících, ale to už není to samé :-)     A další plus - donutí vás to používat doplňky!

Zaujalo vás to? Vyzkoušíte to? :-) Nebo jste spokojeni s vlastním systémem?

S.

Komentáře

  1. S těma barvama a kombinováním to máme podobně :-D Já na sobě vždycky musím mít základ černý, a pak to doplním modrou, zelenou nebo červenou. Nemáš někde fotky outfitů? Kdyby tě zajímaly moje barevné kombinace, tak zde: http://ruzovouckeprasatecko.blogspot.cz/search/label/oble%C4%8Den%C3%AD

    OdpovědětVymazat

Okomentovat