Platonické lásky

Tak jsem si myslela, že vím, co to je "platonická láska", a zjistila jsem (až při psaní tohoto článku), že to vlastně nevím. 

Já si to vykládala jako lásku, která se nikdy nenaplní, tj. láska např. k herci, k někomu, s kým je naprosto nereálné přijít do kontaktu (resp. možná i za určitých podmínek reálné, ale moc moc moc náročné), atd. A ono wikipedie říká, že platonická láska je "podle moderní definice láska bez sexuálních prvků, tedy silný citový vztah, ve kterém ani jeden z partnerů netouží po sexuálním styku.

Tak to tedy rozhodně nevnímám :-)  

Po shlédnutí Matrixu jsem hltala každý film s Keanu. Např. Listopadová romance? Na tu se dívám pokaždé, kdy ji dávají v televizi a pokaždé (!) u toho brečím jak želva. 




Nebo Hugh Jackman... 



Nebo Clooney, který se neměl nikdy oženit... 



A pak jsme mohli vidět tuto fotku a neříkejte, že vás nenapadlo, že teď půjdete studovat práva. (jeho žena je právnička!!! žádná modelka (i když by jí klidně mohla být :-) 



A můj idol z dětských let (a do dnes, samozřejmě). Viděla jsem s nim snad všechny filmy a na každý nový moc ráda půjdu do kina!



Když jsem se takhle podívala na všechny fotky pohromadě, tak si říkám, že už chápu, proč mám za manžela bruneta s tmavě hnědýma očima :-))

A co vy a vaše "platonické lásky"? (nebo spíš idoly...)

S.

Komentáře