ONO

Přesně to vidím, sedím v něm u okna, v ruce mám horkou čokoládu/kafe/čaj, jsem přikryta mým oblíbeným plédem a čtu si nebo se jen tak koukám z okna. 

Ano, mluvím o ušáku :) Od jisté doby, když jsem v Ikee, tak málokdy projdu kolem a nesednu si do něj. To křeslo mi připadá tak útulné, tak "moje", že už se těším, až jednou ho budu mít v baráčku, a splním si vše, co jsem si vysnila, viz výše. 

Musím vám prozradit, že jsem na dobré cestě k přípravě zázemí pro "moje" křesýlko :)) 

Ta cena je trošku vyšší, ale třeba ho na té doby zlevní ;), budu tajně doufat.. A možná se stane to, že už vůbec nebude a já si najdu nové..  

Máte taky nějakou věc, na kterou se těšíte a víte, že třeba jednou si ji pořídíte? 

A. 

Komentáře

  1. Přesně to je ono! Možná ještě jedno bych si od nich vybrala, ale tohle je tak srpávně retro :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já bych si vybrala klidně i víc :)))

      Vymazat
  2. Jednou v něm budu v obýváku svého domu sedět taky:-)

    OdpovědětVymazat
  3. vcera jsem si v nem opet v ikee "posedela" a prala si, aby mohlo jit se mnou domu....snad jednou:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak koukám, že je nás víc ;)))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat