New in z Primarku v Drážďanech, Xenosu a T.K.Maxxu!

V pondělí, 1.12., jsem se vydala do Drážďan i já ;) Výlet byl dost neplánovaný, chystala se tam máma s kamarádkami do města, já jsem se nabídla jako řidič ;).

Mým hlavním cílem byl Primark, Xenos a T.K. Maxx, ostatní jsem si říkala, že navštívím, jen pokud bude čas. No, taky že jsem skoro nic jiného nestihla :D Na kosmetiku jsem se tentokrát vůbec nedívala, říkám si, že mám všeho dost...

Primark vůbec není špatný. Oproti Vídni mi přišel o dost přehlednější, možná je to tím, že je obchod rozdělený do tří pater. S Anglii srovnávat nebudu, tam jsem prostě stejně nakoupila nejlépe ;). 

Jak už jsem psala v předešlých new inech z Primarku, kvalita oblečení je tam nic moc, je to fakt na jednu sezónu (a někdy na jedno vyprání), ale na některé věci je tento obchod prostě fajn ;)

T.K. Maxx mám moc ráda, člověk tam dokáže strávit fakt hodně času a najde poklady ;).

Xenos je obchod na Prager Strasse a taky tam najdete hromadu blbůstek. 

Něco jsem nefotila, protože fotit kalhotky z Primarku a hromadu věcí z DM (chemie do kuchyně, bytu, kapesníčky atd.), nebo věci, co jsem koupila jako dárečky, mi přišlo zbytečné ;) Obrovský nákup jsem taky udělala i v německém Kauflandu :).

Takže co jsem si všechno pořídila?



Primark:

Primark je pro mě dobrou zásobárnou ponožek, kalhotek a punčocháčů, vzhledem k tomu, že je tam obrovský výběr a je to výhodné. 



Tyto punčocháče jsou mými must have věcmi z Primarku. Uvnitř mají fleecovou vrstvu,takže jsou měkkoučké a teplé! V chladnějším počasí je nosím skoro pořád! 



Kosmetické oddělení Primarku u mě má taky stálici v podobě vatových tampónků. Jsou to nejlepší vatové tampónky, jaké jsem vyzkoušela. V balení je 160 ks a za 1 euro mi to přijde hodně fajn ;). Houba na mytí je pro manžela a ušní tyčinky jsem prostě potřebovala domů :D



Bílá bavlněná trička z Primarku si taky kupuju pravidelně. Jsou s elastanem, dostatečně dlouhá (super na zimu) a i nějaké to praní vydrží ;) Nosím je pořád. 


Odnesla jsem si i jeden kousek, který se mi moc líbil, a to viskózovou košili, která je strašně příjemná na dotek a hlavně krásně sedí a má moc pěkné detaily. 




Blbůstky jsem tam taky našla. Sprej vanilla&wild rose je trošku chemka, a strašně rychle vyprchá, ale je to sladká vůně, kterou spíše používám jako osvěžovač vzduchu ;). 
Pinetky tam beru skoro pokaždé, protože je používám pořád, tudíž je pořád ztrácím :D
Vánoční svíčku jsem vzala za 1 euro u pokladny. 
Lepítka jsem vzala vlastně zcela náhodou. Někdo je asi odložil ve frontě u pokladny, ve které jsem vůbec nestála :D Ale nějak jsem je viděla, tak jsem je vzala a říkala jsem si, že se kouknu, jestli nemají nějaké další, ale já jsem už žádné nenašla, takže vlastně ani nevím, v jakém oddělení se dají sehnat... Ale jsou moc pěkné! ;)




Xenos

Sovičky miluju já, ježky můj manžel :). A protože zrovna začal zase mluvit o tom, že bychom mohli mít doma ježka, tak jsem mu ho dovezla alespoň v téhle podobě ;)




T.K. Maxx: 

Na tento obchod bude prostě vždycky málo času! ;)
Na tuto mísu jsem se dívala tak dlouho, že jsem bez ní nedokázala odejít ;) Ještě že byla ve slevě :).




Měla jsem za úkol koupit mýdlo, nakonec jsem vzala dvě, protože to první, které jsem našla jsem si nebyla jistá, zda si nenechám :). První krabička totiž hraje



Druhé mýdlo má moc pěkný obal!



Pokud si chcete koupit něco kašmírového nebo hedvábného, tak T.K. Maxx je jedno z nejlepších míst, jsou tam totiž skvělé ceny!




Chystáte se do Drážďan na nákupy? 

A.

Komentáře

  1. Ja v Primarku veľmi rada nakupujem, majú tam úžasné pyžamá ❤
    janesworldblog

    OdpovědětVymazat
  2. Božínku, ta košile a hrníčky jsou úžasné! :) Já v Primarku ještě nikdy nebyla, ale už se chystám :).

    OdpovědětVymazat
  3. kdyz jsem byla v primarku poprve...utratila jsem tak skoro vsechno co jsem mela nasetreno :D

    Můj blog YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to se tam dá dost snadno.. všechno je levný, ale ve výsledku je z toho pěkná suma ;)

      Vymazat
  4. tenhle víkend jsem měla plný FB fotek z Drážďan, my se tam už bohužel letos na trhy nedostaneme :( tak snad za rok! moc hezké nákupy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tam na trhy nejezdím... Já vlastně vůbec na ty vánoční trhy moc nechodím.. Já vím, že pro spoustu lidí to prostě patří k Vánocům, ale já fakt nemám nervy na ty davy... :(

      Díky ;)

      Vymazat

Okomentovat