Kniha zapomenutých knih

Už kdysi dávno, pravděpodobně, v prváku na střední (to už je let!!!), jsem do desek vložila sešit, do kterého jsem si začala psát knížky, které bych chtěla přečíst. Později jsem do toho začala vkládat i ústřižky z časopisů, tipy na knihy... 

A pak jsem na ty desky zapomněla.. A nedávno, při rozebírání skříně jsem na ně zase narazila a začala litovat, že jsem přestala tolik číst, takže se k tomu hodlám zase vrátit... Blogy a časopisy mi vytěsnily knihy, což je ale opravdu škoda. Knihy miluju a vždycky mě bavily. 

Knihy nekupuju, ale půjčuju si je z knihovny, nemám doma ani místo na skladování knih a navíc vím, že spoustu knih podruhé číst nebudu. 

Mám knihy i stažené v Ipadu, ale to hlavně v cizích jazycích :). 

Jaký máte vztah ke knihám vy?


Jeffery Deaver je můj miláček.. Tak proč jsem sakra zapomněla i na něj? Vždyť od něj nemám přečteno jen pár knih... 



A co vy? Taky máte pocit, že s érou blogů je na knihy občas zapomínáno?

A.

Komentáře