Ze života, nezvyklé dlouhé ;)

Poslední týdny směřuju k nalezení jakéhosi klidu a uvolnění, k naučení se uvolnit se a lenošit.. A proto taky článek bude delší, než obvykle ;)

Mám velkou radost z mé nové miniknihy, která je plná mouder ;)




Kafe, kniha, blok na poznámky, svíčka a moje super pouzdro na brýle  ;)




Yankee Candle vosky vedou. 



K votivním svíčkám mám i pořádné podzimní svícny :)




U nás doma je nově krabice čokolády. To znamená, že je to kontejner, ve kterém je nalámaná čokoláda, více druhů, a my si můžeme libovolně vybrat. Bojuju tak s manželovým "je mi líto načít novou.." :D



Miluju všechny volné dny! 



A peču!



A zase peču!



A manžel mě miluje! :))



A proto kromě kytek mi udělal i domácí pizzu! (on ji dělá na šamotové desce, na to jsem já lemra :))



A v práci mě taky rozmazlili ;)



Manželova babička prostě ví, co neodmítneme ;)



V Marks&Spencer jako vždy krásná kolekce diářů, kalendářů a ozdob! 



A ačkoliv testery, Givenchy prostě nemůže nepotěšit!!




A já mám soví truhlu!!! To je radost převeliká!!! Když manžel viděl, že stojím v obchodě s truhlou, tak se moc netvářil :D, pak jsem mu vysvětlila, že přece naše dceruška (protože my prostě chceme dcerušku!!) do toho jednou budou dávat hračky (já ještě ani nejsem těhotná :D), tak na truhlu jen poklepal a řekl: "Je papírová, nevím, jak dlouho vydrží..." :))) To neva, hlavně, že jsem si mohla odnést truhlu domů!! Jupííí!! 



A taky další důkaz, jak mě manžel miluju, odvezl mě do Brna do Tigeru!! Jupíííí! :)  



A moje poklady jsem si složila do soví truhly :)



Já mám ze všeho takovou radost, to vám snad ani nemůžu předat! :) Taky mám pocit, že kdybych několikrát v tomto článku nepoužila slovo manžel, tak si připadám jak patnáctileté divoké stvoření :)))

Jak se máte vy?

A. 

Komentáře